kontağımı kırmışlar ... :@

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
demin gittim baktım motora bincektim bi baktım kontak kırılmış resimleri de buırda. direksiyon kilidinde kalmıştı anahtar bile girmiyo içine. ne yapcam ben :salut:

img0510au.jpg

img0511a.jpg

img0513a.jpg
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bir çilingire git, onlar mutlaka çıkartır kırık anahtarı oradan.
Sonra da bir yedek anahtar yaptır kendine mutlaka...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaptıımmm:):)
ayılama vurdum anahtara üstten girdi kontağa. biraz zorlamayla çevirdim kontağı. dikkatli olun beyler başladı şerefsizler...::evil::::angry2::::ranntign::rantinp:::rantinp:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oha ya şok oldum geçmiş olsun .. başladı it kopuklar Dikkat..
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
İçinde kalan parçaya nooldu peki? Bence de yeni kontak alman lazım. Hatta depo kapağı ve greanj kilidi de. Hepsi zaten set olarak gekiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aralım çok geçmiş olsun
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar kanı bozuk bu şerefsizlerin.............. hepsini motorun arkasına bağlayıp sürüklemöek lazım..........
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cok geçmiş olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kemal motordaydım aradığını duymadım. aradım meşguldn msn bak bari :)
teekkür ediyorum herkese. nihayet benim de başıma geldi yatağıma 5 metre mesafede duruyo motor. bahçe katındayız sahaba kadar ayaktayım ama hangi arada geldiler kurcaladılar anlamadım. 2 tane halat kilit de var motorda. artık alarm ve brandayla destekliycem.
bu arada kopan parça yamulmuştu. bi tuvarlak var arası delik. bilenler bilir simit gibi. ama ortasındaki yuvarlak baya bi kanıtrılmış.
anahtarın tepesinden vura vura sooktum kontağa ve biraz zorladım çevirdim.
dikkatli olun :rendeer:
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
kontağı kırıp direksiyon kilidini
açmayı planladılar herhal

hırsız milletine kilit yok abicim.
hele ki emniyet müdürümüz (izmir)
istanbula giderse varya vay halimize
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
arkadasım dua et calmamışlar motorunu kontak hal olur bir şekilde geçmiş olsun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dikkatlli olun. bakkaldan su almak için bile dursanız kilitleyin motorları. üşenmeyin
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
aralım geçmiş olsun bu şerefsizlere bir çare bulmak lazım kamerayla kayıtmı yapsak ne
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
şerefsizler geçmiş olsun ne dıyelım inş. bir daha gelmezler. devletın bu duruma dur demesı lazım hıc bır sekılde gelısme yok senelerdır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst