Konsolos eşine şok ceza!

Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Bu olayı evirirler çevirirler cezayı motosikletli sürücüye keserler,sen nasıl kaza anında eşini motosikletten atarsın be adam diye,hiç mi sevmiyosun diye...Üstüne konsolosun jipine hasar verdiği içinde ceza yer.Artık avukatların becerikliliğine kalmış.Anlayan anladı:silent:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Konsolos eşi istemese mahkemeye de çıkmazdı bunu unutmayalım. Kadın yargılanmayı kendi isteğiyle kabul etti. Sonuçta adamlar toplumun tepkisini çekmemek için yada yaptıklarından utandıkları için yargılanmayı göze aldılar. Bizim milletvekillerimiz yada üst düzey bürokratlarımız bir kazaya karıştığında neler oluyor hiç yargılnan var mı önce ona bakmak gerekir.
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
157
Söylediğine ben de katılıyorum da o bayan seçilmiş değil ki. (İsviçre devlet memurunun eşi.)

Her neyse... Herkes istemeden bir kazaya karışabilir de, o bayanın alkollü araba kullanması affedilemez.



Şok ceza da ... gazeteci duyunca şok olmuş herhalde.. burada pek kimse şok olmadı.

Eşi seçilmiş doğrudur.

Fakat seçilen kişi ile evli olduğundan dolayı o da bu statüden yararlanmaktadır.

Örnek dokunulmazlık.

İstediği dakika bunu kullanarak işini halleder.

Olan kaza sırasında yaralanan adama ve kadına olur.
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Eşi seçilmiş doğrudur.

Fakat seçilen kişi ile evli olduğundan dolayı o da bu statüden yararlanmaktadır.

Örnek dokunulmazlık.


İstediği dakika bunu kullanarak işini halleder.

Olan kaza sırasında yaralanan adama ve kadına olur.

Eşi de seçilmiş değildir. Kazayı yapan, seçilen kişi ile de evli değildir.

Konsolosluk seçimle gelinen bir makam ya da seçimle elde edilen bir ünvan değildir.

Konsolos da, kazayı yapan eşi de İsviçre vatandaşıdır.

Diplomatik dokunulmazlık ile Milletvekili dokunulmazlığı farklıdır.

Keşke buraya yazmadan önce biraz araştırsaydınız.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Hani ceza???
Sadece dava açılmış sonuç yok!
Asılsız haber yapmayalım lütfen! :bestmt:
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eşi de seçilmiş değildir. Kazayı yapan, seçilen kişi ile de evli değildir.

Konsolosluk seçimle gelinen bir makam ya da seçimle elde edilen bir ünvan değildir.

Konsolos da, kazayı yapan eşi de İsviçre vatandaşıdır.

Diplomatik dokunulmazlık ile Milletvekili dokunulmazlığı farklıdır.

Keşke buraya yazmadan önce biraz araştırsaydınız.
Eşi Almanya vatandaşı, o yüzden İsviçre pasaportu yok, o yüzden dokunulmazlığı yok. Haberlerde çıkan dokunulmazlığını kullanmayı tercih etmedi gibi yazılar yanlış.

Umarım en ağır cezayı alır.
 
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
148
isteniyor başka, ceza aldı başka. istenmesi alması anlamına gelmez. para cezasıyla tabiri caizse yırtacaktır. maalesef adalet sistemimiz suçluya ceza vermekten ziyade suça teşebbüs ettirme üzerine kurulmuş.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Boşbakan daha kıytırıktan bir belediye başkanı iken oğlu bir ses sanatcısını yaralamamış öldürmüştü,tek gün ceza almadı bu ülkede,konsolos karısına bu cezayı çok bile verdiler,tabi söylediğiniz gibi verdilerse ki hiç sanmıyorum
zira sorarlar adama senin oğluna çalışmayan kanun bizim karıya nasıl çalışıyor diye.
Tamamen yazdiklariniza katilmakla birlikte, yanlis hatirlamiyorsam o kazada basbakanin oglunun ehliyeti de yoktu. Izler itfaiye tarafindan yikandi vs. Yani hanimefendi tevazu gostermis oldurmemis (veya oldurememis).
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Benim ve ülkemin ve iyi niyetli olan insanlarımın hakkını Allah alsın.
hakkımı koruyamayana da, gayrısına da hakkımı helal etmiyorum.
herkesin bir sahibi var!
sorarlar bir gün adama!!!
hangi rızasını aldın da onun yerine affettin diye!
cevaplarını merak ediyorum;
hele mahşerdeki şu devletler arası ilişkiler için görülmezlikten gelinen hakları yenmişlerin hakkını yiyenlerin durumu nic'ola?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst