- Katılım
- 29 Tem 2007
- Mesajlar
- 3,386
o motoru satarsa bende neyimFiyata Bakın
:bounce:
en kıl olduğum şeyde mesela motorun sıfırı 15000 lira adam 14500 yazmış 2 3 yaşında motora,arıyosun kaça bırakacan diye adam son fiyat bu zaten isteyen alır acil ihtiyacım yok gibi şeyler söylüyo,hayır satmayacan niye koyuyon o ilanı bizi niye meşgul ediyon.
motorun değeri 10000 lira adam yazmış 12500 altınada yazmış pazarlık için aramayın satılırsa satılır.. bu adama ne dersin millette enayi ya hemen gelir alır,sanki bu motor tek kendine yapılmış,yada uzaydan falan gelmiş,hatta arkadaşlar dikkat edin sıfırından bile daha fazla yazanlar var... of of eğitim şart:cat:
sırf bu yüzden ybr alamadım gitti zaten. yenisi 3450 civarında adam 3000 yazmış hep 2-3 yaşındakilere
Birde şuna bakın abimiz ne güzelde çekmiş
http://www.sahibinden.com/bak_bak_kafa_cek_benim_yaptiyim_gibiWQQaXQQ7671847WQQpXQQdisplayitem
benzine para yetiremeyince bira daha ucuz
üstünde 19/19 garbüratör varmış