Komik motosiklet satış ilanları

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
o motoru satarsa bende neyim :p

en kıl olduğum şeyde mesela motorun sıfırı 15000 lira adam 14500 yazmış 2 3 yaşında motora,arıyosun kaça bırakacan diye adam son fiyat bu zaten isteyen alır acil ihtiyacım yok gibi şeyler söylüyo,hayır satmayacan niye koyuyon o ilanı bizi niye meşgul ediyon.
motorun değeri 10000 lira adam yazmış 12500 altınada yazmış pazarlık için aramayın satılırsa satılır.. bu adama ne dersin millette enayi ya hemen gelir alır,sanki bu motor tek kendine yapılmış,yada uzaydan falan gelmiş,hatta arkadaşlar dikkat edin sıfırından bile daha fazla yazanlar var... of of eğitim şart:cat:

sırf bu yüzden ybr alamadım gitti zaten. yenisi 3450 civarında adam 3000 yazmış hep 2-3 yaşındakilere :pr: inadına 125liği alamadım para biriktirip direk ybr 250 ya da alternatif bi 250'lik naked alcam:pr:


benzine para yetiremeyince bira daha ucuz :p


üstünde 19/19 garbüratör varmış :p 19/19 neyse anlayamadım. :p grabian işte dili anca dönmüş :)
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
144
arkadaşlar motorum full.üzerinde kesinlikle sigara içilmemiştir.ön arka disk.ufak bi pazarlık yapabiliriz.

Yazıya bak koptum yaw:p
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Motosiklet satışı değil ama komik görmenizi isterim.

ilandh6.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de yakında makyajlı çinli diye bişey koyarım sitelere ...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Motorumda en ufak bir sorun yoktur her yeri muayyardır plakası ve ruhsatı vardır ustaya gösterilebilir ayrıca üzerinde 19/19 garbirötör vardır 100 km hız garantidir motorum görülmeye değerdir..

Laughing Out Large
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
adama mobiletle nasıl oluyorda 100 km hız yapıyor yaw... hemde garanti veriyor

ya şu skoda ilanına güldüğüm kadar, hiç bişeye gülmemiştim.. 26 yaşındadım bu kadar çok güldüğümü hatırlamıyorum. az kalsın göbeğim çatlıyordu.. yurdum insanı işte
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
kesin lazdır bunlarr.....laz aklı derler ya...

dalga gecmek için söylemiyorum ha... bende lazımm :mrgreen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Topiğin bir başına baktım bir de sonuna.
Okumadım yani.:)

İnşallah vermemişsinizdir.


Hiç Rus BMW'si gördünüz mü?

Buyrun..:)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
sıfır tiger magazadan 4300 ytl 2008 model

http://www.sahibinden.com/kanuni_motoparkWQQaXQQ8231155WQQpXQQdisplayitem

arkadaş 2006 model ve 400 km yapmışına 5000 istiyo

http://www.sahibinden.com/daha_sifirWQQaXQQ6906367WQQpXQQdisplayitem

şimdi ama bunun koruma demiri ve yan çantaları var diyeceksiniz alın size yan çanta ve korumaların fiyatı .. alım satımıda koyun araya 300 ytl daha sıfırından 1000 ytl pahalı 2 yaşında motor .. komedi bu işte

http://www.sahibinden.com/120ytl_motor_koruma_demiri_ve_yan_heybelerWQQaXQQ8720759WQQpXQQdisplayitem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst