Bütün değerlerin ve uygulamların yalama olduğu ilişkilerin ve kavramların vıcık vıcık olduğu ülkemiz piyayasında sadece motorlarda mı bunların olduğunu
sanıyorsunuz,gidip bir oto galerisinin yanındaki kahveye tabure atıp bir gün gözlem yapın ne soytarılıklar ve üçkağıtların döndüğüne bizzat şahit olun ve
siz siz olun bilmediğiniz tanımadığınız ne idüğü belirsiz ilanlardan mal satın almayın.
Alınca da sonradan çıkan vergi -ceza-haciz veya benzeri borçları da satın
aldığınızı unutmayın,milletin sııfır motor resmini ilana koyup size bol kazalı-hasarlı ucuz toplanıp basılmaya çalışılan ürünlere prim vermeyin kısacası
akıllı olun..Herifler kendi akrabasına canına bile kırk yeminle ürüünü basıyor
lar yani gözleri dönmüşş,2 teker sevdasına düşmek ayrı bir şey ,bela sorun satın almak ayrı bir salaklık,uyanık olalım....