Kombine fren saçmalıktır (Kaza İçerir)

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Zorla mı satıyorlar bu motoru size?
O sistemi almayın..
Ya da opsiyonel olarak devre dışı bırakılan varsa, alın.

Fakir olun, fakir kalın ve ömrünüzce manuel takılın..
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
626
Zorla mı satıyorlar bu motoru size?
O sistemi almayın..
Ya da opsiyonel olarak devre dışı bırakılan varsa, alın.

Fakir olun, fakir kalın ve ömrünüzce manuel takılın..
Kombine frensiz ABSsiz bi motor kullanıyorum allaha şükür şu güne kadar 2 kez low side olup ufak sıyrıklarla kurtuldum.
Motorunuzu çok iyi tanıyıp ona göre sürmek en güzeli. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
537
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunu kim çıkardı ? Lütfen hangi mühendis ?
Söylesin çıksın ortaya derhal.

Böyle saçma bi düşünce olur mu bir fren sıkılırken aynı anda diğer frenin sıkılması nedir ? Araba mı bu ?
Motosikletler için ABS,süper bir teknoloji 10 numara 5 yıldız lakin kombine fren için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

bu goruse katilsam mi , katilmasam mi bilemedim.
sadece ortaya soyle bi not atip kacayim;
amerikada(virginia eyaleti)kombine fren kullanmazsan ehliyet vermiyolar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu goruse katilsam mi , katilmasam mi bilemedim.
sadece ortaya soyle bi not atip kacayim;
amerikada(virginia eyaleti)kombine fren kullanmazsan ehliyet vermiyolar.

MSF kursları Amerika'nın hemen hemen her yerinde aynı. Genel kural olarak ön ve arka freni birlikte kullanmayı öğretiyorlar. O da, özellikle eski sürücülerde yerleşmiş olan "ön fren tehlikelidir, kaza yaptırabilir" ön yargısını kırmak için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

Kombine frensiz ABSsiz bi motor kullanıyorum allaha şükür şu güne kadar 2 kez low side olup ufak sıyrıklarla kurtuldum.
Motorunuzu çok iyi tanıyıp ona göre sürmek en güzeli. Tekeriniz düz bassın.
Önceki motosikletimde ABS yoktu. Ben de iki kez low side oldum. İlkinde biraz deri kaybı oldu, 3 haftada iyileşti. İkincisinde 3 ay dizim ağrıdı. 6 ay da hissettirdi kendini. Sonrasında "satmışım parasını, sağlığımdan kıymetli mi" deyip ABS'li bir modele geçtim.

Motorunuzu iyi tanıyın tabii ki. Ama profesyonel sürücüler değiliz. Acil bir durumda n'olacaği az çok belli. O esnada elektronik destekler varsa hasarı azaltabilir, hatta mümkünse engeller.
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
626
MSF kursları Amerika'nın hemen hemen her yerinde aynı. Genel kural olarak ön ve arka freni birlikte kullanmayı öğretiyorlar. O da, özellikle eski sürücülerde yerleşmiş olan "ön fren tehlikelidir, kaza yaptırabilir" ön yargısını kırmak için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------


Önceki motosikletimde ABS yoktu. Ben de iki kez low side oldum. İlkinde biraz deri kaybı oldu, 3 haftada iyileşti. İkincisinde 3 ay dizim ağrıdı. 6 ay da hissettirdi kendini. Sonrasında "satmışım parasını, sağlığımdan kıymetli mi" deyip ABS'li bir modele geçtim.

Motorunuzu iyi tanıyın tabii ki. Ama profesyonel sürücüler değiliz. Acil bir durumda n'olacaği az çok belli. O esnada elektronik destekler varsa hasarı azaltabilir, hatta mümkünse engeller.

Motoru iyi tanıyın derken acil durumda duracak şekilde zorlamadan sürün demek istedim. İmkanım olursa Tüm Güvenlik Unsurları (ABS, kaydırmalı debriyaj, vs) olan bir motosiklet almayı düşünüyorum. Şu an sadece düşünüyorum. Öğretmen olarak atanırsam bu şubatta yaza kesin alırım.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Hem ABS'li hem de kombine frenli motorum var.

Şimdiye kadar ABS ya da kombine fren, normal fren sistemine göre şöyle iyidir, böyle güvenlidir diyebileceğim bir durumla karşılaşmadım ama gerektiği zaman bir köşede dursun. Güvenlik her zaman iyidir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst