MSF kursları Amerika'nın hemen hemen her yerinde aynı. Genel kural olarak ön ve arka freni birlikte kullanmayı öğretiyorlar. O da, özellikle eski sürücülerde yerleşmiş olan "ön fren tehlikelidir, kaza yaptırabilir" ön yargısını kırmak için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------
Önceki motosikletimde ABS yoktu. Ben de iki kez low side oldum. İlkinde biraz deri kaybı oldu, 3 haftada iyileşti. İkincisinde 3 ay dizim ağrıdı. 6 ay da hissettirdi kendini. Sonrasında "satmışım parasını, sağlığımdan kıymetli mi" deyip ABS'li bir modele geçtim.
Motorunuzu iyi tanıyın tabii ki. Ama profesyonel sürücüler değiliz. Acil bir durumda n'olacaği az çok belli. O esnada elektronik destekler varsa hasarı azaltabilir, hatta mümkünse engeller.