Koltuk döşeme.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletimin koltuk döşemesini değiştirmek istiyorum.Sizce ne renk yaptırsam motosikletimin üzerinde daha hoş durur. :silent:

Sormak istediğim bir sorum daha var.Ben motosikleti bakıma götürdüm zinciri yağladılar.Bütün yağlar zincirden tekerleğe sıçrıyor yolda.Bu yağları tekerlekten nasıl çıkarabilirim.Yardımcı olursanız sevinirim :wiinkk:

Buyrun bu da benim motosikletim. ASYA :)

brkq656.jpg


Saygılarımla Burak ASLAN
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
hemen düzeltme yap ve aynalar çok gewşemişti düşmesin diye çıkarttım filan de :p:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-böyle iyi
-sabunlu suyla yıkayıp durula

Hiç hoşuma gitmiyor bu şekli.Değiştirmeye karar verdim.Ne renk olsun diye sizlere danışmak istedim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:40 ----------

GÖЯKEM;2224212' Alıntı:
hemen düzeltme yap ve aynalar çok gewşemişti düşmesin diye çıkarttım filan de :p:p

Aynalar titremeden dolayı görünmediği için kullanma gereği duymuyorum gerçeği budur.Yapacak birşey bulamadım.İnce bir sac üzerine yapmışlar aynaları çok kötü duruyor ve titremeden hiç birşey görünmüyor.Bu tip çinli motorlarda işe yaramıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siyah kırmızı ya da beyaz kırmızı damalı yaptırsam nasıl olur acaba ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÖЯKEM;2224226' Alıntı:
Arkada çanta manta vardı söküp atmışsın hocam onuda :p:cherry:

Sıktı artık yaaa. :D Ehliyeti aldık ya söktüm motoru valla. :D Uzun yolda kullanıcam çantayı duruyor evde hatta arkamda. :D

Komple değiştirdim herşeyi.Arka stoplar ön tarafa çakar lambalar sinyaller farlar jant şeritleri vites kolu köşelere gümüş renkli kaplama üstüne file :D

Daha çoook şey yapacam da öğrenciyiz işte. :)

Biz KARŞIYAKA'lıyız. :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siyah'ın üstüne kaplatıyım çiftli daha sağlam olur demi. :D

Siyah kırmızı damalı nasıl olur diye takıldı aklıma.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÖЯKEM;2224241' Alıntı:
dama bozar abi ya sakın mavi led deme bide :p (anladın sen onu

Yok yaaa.Apaçi motoru gibi yapmam beeen...Aslında başka birşey diyorlar da anladım ben onu sende anladın diye umuyorummm. :) Birde üstüne airbrush yaptın mı offf diyorum yaaa 10 numara olur.Sene sonu da gelsin HYOSUNG GT 250 R :D :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:53 ----------

Bunlarda Örnek Olsun Sana Benden:cat:



vvvvvy.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]


Birader kaldır şu fotoğrafı ya gördükçe moralim bozuluyor kaldır allah aşkınaaa. :pr::pr::pr:
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Yok yaaa.Apaçi motoru gibi yapmam beeen...Aslında başka birşey diyorlar da anladım ben onu sende anladın diye umuyorummm. :) Birde üstüne airbrush yaptın mı offf diyorum yaaa 10 numara olur.Sene sonu da gelsin HYOSUNG GT 250 R :D :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:53 ----------




Birader kaldır şu fotoğrafı ya gördükçe moralim bozuluyor kaldır allah aşkınaaa. :pr::pr::pr:



::koop::::koop::::koop::::koop::::koop::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:57 ----------

Hocam sen soğukkuyuya giden yerde ufak çaplı sanayi gibi bi yer var orlarda takılıyormusun çok var kırmızı asyada dedim sorayım bi :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Yok yaaa.Apaçi motoru gibi yapmam beeen...Aslında başka birşey diyorlar da anladım ben onu sende anladın diye umuyorummm. :) Birde üstüne airbrush yaptın mı offf diyorum yaaa 10 numara olur.Sene sonu da gelsin HYOSUNG GT 250 R :D :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:53 ----------




Birader kaldır şu fotoğrafı ya gördükçe moralim bozuluyor kaldır allah aşkınaaa. :pr::pr::pr:

Kardeşim modifiye kötü bişey değildir zevk meselesidir adam para dçkmüş cup u o hala getirmiş gösteriş meselesidir mobilet sevdası gibi binmek deil izlemek için :cat::queen: seni koltukları ilgilendiriyor ben koltuklarına dikkat etmeni istedim ama :silent:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Siyah kırmızı ya da beyaz kırmızı damalı yaptırsam nasıl olur acaba ?

Bu yazdıklarını yaparsan, güzelim motor berbat olur.
Gel bu güzelim motor olduğu gibi kalsın.
Mevcut hali gayet iyi. :cat:

İlla değişiklik istiyorum dersen daha güzel görünümlü ayna tak, aynadaki titreşime bir çözüm bul (ayna saplamalarına eski iç lastik kesip takabilirsin) ve ayna kullanmaya alış :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÖЯKEM;2224250' Alıntı:
[/COLOR]

::koop::::koop::::koop::::koop::::koop::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:57 ----------

Hocam sen soğukkuyuya giden yerde ufak çaplı sanayi gibi bi yer var orlarda takılıyormusun çok var kırmızı asyada dedim sorayım bi :mrgreen:

Onların hepsi bizim arkadaşlar ya. :D Arkadaşlarda daha çok mavi vardı şimdi Şemiklerde Soğukkuyu'da herkes kırmızı almaya başladı.Ben dedim hani sayılı var kırmızı alayım diye herkes kırmızı almaya başladı. :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:07 ----------

Kardeşim modifiye kötü bişey değildir zevk meselesidir adam para dçkmüş cup u o hala getirmiş gösteriş meselesidir mobilet sevdası gibi binmek deil izlemek için :cat::queen: seni koltukları ilgilendiriyor ben koltuklarına dikkat etmeni istedim ama :silent:

Yok yok şakaydı zaten.Türkiye'de bu motordan bulunmadığı için makarasına dedim.Ama olsa ilk alacağım motosiklet buuu...
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
motoru alayım nerelerde takılıyosunuz söylersiniz tanışırız kaynaşırız :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst