Koltuk döşeme.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÖЯKEM;2224267' Alıntı:
motoru alayım nerelerde takılıyosunuz söylersiniz tanışırız kaynaşırız :p

Her Cumartesi ( soğuk olmadığı , yağmur yağmadığı sürece ) Bostanlı sahildeki cepteyiz.Bekleriz arada uğra motosiklete gerek bile yok gel muhabbetimize katıl. :)

Bende arada sırada gidiyorum okuldaki sınavlarım yüzünden. :(

http://www.facebook.com/burakaslan93 istersen ekle face varsa konuşuruz.Benim daha bu motosiklete yapacak çoook şeyim varrr. :)
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
bakarım öylesinede motorsuz tadı çıkmazki :p hele bi alayımda daha detaylı konuşuruz feys işi şimdilik donuk duruyor açmamda daa :mrgreen:
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
64
Dostum resimdeki gibi yanları kırmızı üstü gri yapabilirsin,motorundaki gri,kırmızı tonlarıylada uyumlu olur...

95f0d8504da59f76dcd7806.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÖЯKEM;2224308' Alıntı:
bakarım öylesinede motorsuz tadı çıkmazki :p hele bi alayımda daha detaylı konuşuruz feys işi şimdilik donuk duruyor açmamda daa :mrgreen:

Elime düzenli bir para geçse çok güzel olacak da daha okuyoruz ne para var ne pul var.Öğrencimisin allah kolaylık versin durumuna geldik.
Bakımları peder yapıyor ama modifiye diyorum laf söylüyor.Adam gibi motosiklet alsa da bizde boşuna uğraşmasakkk.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
107
Hiç hoşuma gitmiyor bu şekli.Değiştirmeye karar verdim.Ne renk olsun diye sizlere danışmak istedim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:40 ----------



Aynalar titremeden dolayı görünmediği için kullanma gereği duymuyorum gerçeği budur.Yapacak birşey bulamadım.İnce bir sac üzerine yapmışlar aynaları çok kötü duruyor ve titremeden hiç birşey görünmüyor.Bu tip çinli motorlarda işe yaramıyor.


aynaların 8 puntoolması gerekır benımasya motordada bu sekılde ben gıdıp10luk ayna aldım ve tornacıya ugradım mılımımılımıne yaptı sagolsun tıtresımde vsde sallanmıyor.

toplasanda aynalar 20tl verdım 5lırada tonacıya cıllopgıbı oldu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynaların 8 puntoolması gerekır benımasya motordada bu sekılde ben gıdıp10luk ayna aldım ve tornacıya ugradım mılımımılımıne yaptı sagolsun tıtresımde vsde sallanmıyor.

toplasanda aynalar 20tl verdım 5lırada tonacıya cıllopgıbı oldu

Ayna takmak istemiyorum kullanamıyorum ayna kafamı çevirmek daha kolay geliyor bana ne yapayım. :(
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ayna çok önemli, özellikle motordan inip kaskı çıkarınca saçları düzeltmek için.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
kırmızı,ortadan gri şerit geçir güzel olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yarın gidip yaptırıcam yaptırınca koyarım fotoğrafı. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst