Köln InterMot Fuarı

Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
İş için Almanya'ya gitmişken, Köln'deki INTERMOT fuarına uğramadan olmazdı.

İşte Birkaç resim.

Fuar çok güzel ama Hiçbir şey satmıyorlar.

Oysa alınacak o kadar şey varki anlatamam

Önce kaldığım otelden görüntü
100_0968.jpg

100_0969.jpg


INTERMOT girişi
100_0970.jpg


Giriş ücreti 12 Euro ( 20 YTL)
100_0971.jpg


Fuardan görüntüler
100_0972.jpg


100_0973.jpg


100_0974.jpg


100_0976.jpg


100_0977.jpg


100_0978.jpg


100_0980.jpg


100_0981.jpg


100_0982.jpg


100_0983.jpg


Honda nın yeni otomatik motosikleti.
100_0984.jpg


100_0985.jpg


100_0986.jpg


100_0987.jpg


100_0988.jpg


Benim çok hoşuma gitmedi
100_0989.jpg


100_0990.jpg


Similatör,denedim çok hoş.

100_0991.jpg


100_0992.jpg


100_0993.jpg


100_0994.jpg


100_0995.jpg


Prototip :Çocuklarımız artık bunları kullanacak
100_0996.jpg

100_0997.jpg


100_0998.jpg


100_0999.jpg


100_1000.jpg


100_1001.jpg


100_1002.jpg


100_1003.jpg


100_1004.jpg


100_1005.jpg


100_1006.jpg


100_1007.jpg


100_1008.jpg


100_1009.jpg


100_1010.jpg


100_1011.jpg


100_1012.jpg


100_1013.jpg


100_1014.jpg


100_1015.jpg


100_1016.jpg


100_1017.jpg


100_1019.jpg


100_1020.jpg

100_1021.jpg


100_1022.jpg


100_1024.jpg


100_1025.jpg


100_1026.jpg


100_1027.jpg


100_1029.jpg


100_1030.jpg


100_1031.jpg


100_1032.jpg


100_1034.jpg


100_1035.jpg


100_1039.jpg


100_1040.jpg


100_1042.jpg


100_1044.jpg


100_1045.jpg


100_1046.jpg


100_1048.jpg


100_1049.jpg


100_1050.jpg

100_1051.jpg


100_1054.jpg


100_1057.jpg


100_1059.jpg


100_1060.jpg


100_1062.jpg


100_1063.jpg


100_1068.jpg


100_1070.jpg


100_1071.jpg


100_1072.jpg


100_1073.jpg


100_1074.jpg


100_1075.jpg


100_1078.jpg


100_1077.jpg


100_1079.jpg


100_1080.jpg


100_1082.jpg


100_1085.jpg


100_1086.jpg


100_1087.jpg


100_1089.jpg


100_1090.jpg


100_1091.jpg


100_1092.jpg


100_1095.jpg


100_1097.jpg


100_1098.jpg


100_1099.jpg


100_1100.jpg


100_1101.jpg


100_1103.jpg


100_1105.jpg


100_1106.jpg


100_1108.jpg


100_1109.jpg


100_1110.jpg


100_1111.jpg


100_1112.jpg


100_1113.jpg


100_1114.jpg


100_1115.jpg


100_1116.jpg


100_1117.jpg


100_1118.jpg


100_1119.jpg


100_1120.jpg


100_1121.jpg


100_1122.jpg


100_1123.jpg


100_1124.jpg


100_1125.jpg


100_1126.jpg


100_1127.jpg


100_1128.jpg


100_1129.jpg


100_1130.jpg


100_1131.jpg


100_1133.jpg


100_1134.jpg


100_1136.jpg


100_1138.jpg


100_1139.jpg


100_1141.jpg


100_1143.jpg


100_1145.jpg


100_1147.jpg


100_1148.jpg


100_1150.jpg


100_1152.jpg


100_1153.jpg


100_1154.jpg


100_1155.jpg


100_1159.jpg


100_1160.jpg


100_1162.jpg


100_1163.jpg


100_1164.jpg


100_1165.jpg


100_1168-1.jpg


100_1170.jpg


83 günde 100.000 km yapmış

100_1173.jpg


100_1174.jpg


100_1175.jpg


100_1176.jpg


100_1177.jpg


100_1179.jpg


100_1181.jpg


100_1182.jpg


100_1183.jpg


100_1184.jpg


100_1185.jpg


Birazda motor dışı

100_1186.jpg

100_1187.jpg

100_1190.jpg

100_1191.jpg


100_1192.jpg


100_1194.jpg


100_1195.jpg


100_1198.jpg


100_1200.jpg


100_1201.jpg


100_1202.jpg


100_1204.jpg


100_1205.jpg


100_1206.jpg


100_1211.jpg


100_1213.jpg


100_1214.jpg


100_1215.jpg


100_1216.jpg


100_1219.jpg


100_1221.jpg


100_1223.jpg



Birisi benim motoru katletmiş.

100_1224.jpg


100_1225.jpg


100_1226.jpg
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Oooooooo
Paylaşım için çok teşekkürler!!
bu arada prototip 'in mevzusu geçmişti.
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Dergilerden alınan fotolarla açılan topicler birbirinin aynı oluyor.
Bu nedenle bizden birinin çektiği fotoğraflar daha hoşuma gidiyor açıkçası.
Ellerine sağlık.
Teşekkürler...:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Elinize koluğunuza sağlık süper bi paylaşım gitmiş kadar oldum.. çok iç çekiyorum resimlere bakıp..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Güzel paylaşım, teşekkürler.

İki şey dikkatimi çekti, 1000RR üstündeki Bodis marka egzos, ki 1000RR için yapılan boru tipler içinde şu ana kadar gördüğüm en güzel egzost olmuş.

Diğeride DN-01, bu motor hiç tarzım değil ancak çok güzel bir motor, eğer Türkiye'ye gelirse ya deli gibi satacak yada hiç.

Beyaz da çok yakışmış.:)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
üstat paylaşım için teşekkürler..ellerine sağlık..dn01 ilgimi çeken motorlardan birdir ama aksesuarı nereye takacak bu adamlar diye hep merak etmitim sayenizde merakımı giderdim..çantalar çok yakışmış.ayrıca yenilik olarak bmw 1200cc den 1300cc ye atlamış teknik bilgilerinide yakında öğreniriz sanırım.tekrardan teşekkürler..hoşca kalın
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oktay kardeşim teşekkürler,muhteşem aletler resimler çok güzel,emeğine ve ayaklarına sağlık
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elinize sağlık, çok güzel resimler, bazıları titremiş çekerken, :D
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
ordaki o uğur mondial bizim bildiiimiz çinçonlarmı yoksa benmi yanlış gördüm anlamadım yaw
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
ve bunlara insan binecek insannn ben neim? daha cok calısman gerekyor cooookkkkk....
paylasım icin tsk gece uyumıcaz beee...
fotolar harika tsk...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
DN01 baya baya turing olmuş.Kanaatimce Türkiye'ye gelirse gücünü sınırlandırmazlar.Fakat 12.000 euro'yada biraz zor satarlar.
Aslında Mondial'i görünce geçen sene motoshow'da sergilenen deli eşek aklıma geldi.Yoktu zannedersem bu fuarda?
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
93
oktay33 paylaşımın iiçin çok teşekkürler:cat:

sayende fuarı gezmiş kadar olduk sağol, sağol ,sağol...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Paylaşım için teşekkürler.

Motorun ve şaft sisteminin açıktan gösterildiği motorları incelemek çok iyi olurdu doğrusu.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Canlı görmeside ayrı zevktir o motoları,fotolar için teşekkürler
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
valla bakmaya başladım ama fotolar yarım kaldı yarın kaldığım yerden devam etcem :) teşekkürler abicim :)
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
naked harley çok hoş olmuş mu yoksa bana mı öyle geliyor :)
fotolar için teşekkürler ellerine sağlık...
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
sadece ::alkiis::::alkiis::::alkiis:::thumleft::thumleft::thumleft:::haapppy:::haapppy:::haapppy:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Süper bir paylaşım. Tek tek bütün resimleri inceledim.
Fuarı gezmiş kadar olduk. :)

Naked modellere bittim. Çizgileri alışlmış naked motorlardan çok daha agresif.

Not: Mankenler çirkinmiş yav. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst