kolleksiyonumun yeni parçaları :):)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
en hassa mevzu alet edavat.
bende'de fena derecede el aletleri takıntısı var ne görsem alayım düşüncesindeyim nerdeyse koymaya yer kalmadı artık arabanın garajı-iş yerinde dolaplara koymaya başladım.şunuda alsam bir gün lazım olur düşüncesi gitmiyor kafamdan paraları buralara harcayıp duruyorum :p
bana pek lazım olmuyor genelde ama çevreme pek faydası dokunuyor :p
şu an bir kompresör ve çanta kaynak makinası eksiğim var.
şöyle diyorum bir 15 metrekare bir dükkanım olsa ooo neler yapılmazki.şimdilik iş yerinde halletmeye devam.
sana yeni çalışmanda kolay gelsin irfan kardeş



sağolasın abim valla dükkan şart dükkansız olmuyor yoksa neler ne işler yapacağız ama ! :)
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
5
irfan abi resimdeki yeni aldığın küçük taşlamayı nerden ve kaça aldın tavsiye eder misin benimde ihtiyacım var şimdiden teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst