Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #61
en hassa mevzu alet edavat.
bende'de fena derecede el aletleri takıntısı var ne görsem alayım düşüncesindeyim nerdeyse koymaya yer kalmadı artık arabanın garajı-iş yerinde dolaplara koymaya başladım.şunuda alsam bir gün lazım olur düşüncesi gitmiyor kafamdan paraları buralara harcayıp duruyorum
bana pek lazım olmuyor genelde ama çevreme pek faydası dokunuyor
şu an bir kompresör ve çanta kaynak makinası eksiğim var.
şöyle diyorum bir 15 metrekare bir dükkanım olsa ooo neler yapılmazki.şimdilik iş yerinde halletmeye devam.
sana yeni çalışmanda kolay gelsin irfan kardeş
sağolasın abim valla dükkan şart dükkansız olmuyor yoksa neler ne işler yapacağız ama !