[Kocaeli - MT]

Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Arkadaş ben müsait olunca siz olmuyosunuz siz müsait oluyosunuz ben olamıyorum bir görüşemedik yaw...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Kocaeli'ne Sakarya'dan sevgi ve selamlar, şahsım adına tanıştığıma çok memnun oldum beyler. Herzaman görüşmek ümidiyle inşallah ::sm_smile
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
[YT]EUEQWZ3m03g[/YT]

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------

[YT]EUEQWZ3m03g[/YT]
[YT]qjWisvK37Y4[/YT]
buda sakaryadaki arkadaşlarla eğlencemiz.... :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Arkadaşlar tanıştığımıza memnun oldum.

Güzel bir buluşmaydı. Bir sonraki buluşmada grup olarak gazlayalım ;)
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Vay arkadas ilk defa gelmedim, su kalabaliga bak :)) demek grubun kismetini ben kapatiyordum :D
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Gençler günaydın.
Dün motoru teslim ettim, artık motorum yok.
Erdem kardeşim, artçın olurum :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bu arada her şey için teşekkürler. Izgara mükemmeldi. Hüsnü şenlendirici de ortama renk kattı :p
Tekrar karşılaşmak dileğiyle.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
O değilde Kocaeli & Sakarya bulusunca ortaya ne potansiyel çıktı be. Ben beklemiyordum bu kadar kalabalık :)

İyi oldu baya :) Ayrıca dün yeni arkadaşlarla,ağabeylerimle de tanısmak nasip oldu. Çok keyif aldım.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
O değilde Kocaeli & Sakarya bulusunca ortaya ne potansiyel çıktı be. Ben beklemiyordum bu kadar kalabalık :)

İyi oldu baya :) Ayrıca dün yeni arkadaşlarla,ağabeylerimle de tanısmak nasip oldu. Çok keyif aldım.

Kocaeli ekibinde de eksiklerimiz vardı. Bizim grup biraz yeni. Biz de organizasyonu sağlamlaştırırsak daha güzel olacak. Zamanla... ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst