Vay arkadas ilk defa gelmedim, su kalabaliga bak) demek grubun kismetini ben kapatiyordum
![]()
O değilde Kocaeli & Sakarya bulusunca ortaya ne potansiyel çıktı be. Ben beklemiyordum bu kadar kalabalık
İyi oldu bayaAyrıca dün yeni arkadaşlarla,ağabeylerimle de tanısmak nasip oldu. Çok keyif aldım.
Bu arada her şey için teşekkürler. Izgara mükemmeldi. Hüsnü şenlendirici de ortama renk kattı
Tekrar karşılaşmak dileğiyle.
Çilek için teşekkür ederiz. Çok lezzetliydi.
erdem 6500 veririm sana
noterde çökerim üzerine![]()