- Katılım
- 4 Nis 2013
- Mesajlar
- 432
Burak yarın stickeri almaya gelebilirim yanına bi 5dak.
Bmw işi çok uğraşmak lazım değirmenderede burgman400cc varmış ona bakıcam
Mustafa abi içimden "bujiden kaynaklı sorundur" diye geçmiyor değil. Çünkü dün serviste bujiyi söküp baktılar tırnak aralığını diğer motor ustası açmıştı soğukken veya ilk çalışmada basınç altında gaz açınca ateşleme yapmadı. Çünkü ilk çalışmada oluyor bu sorun. bujim cr7hsa 0.7mm olması lazım tırnak aralığı eski bujim elimde biraz siyahlaşmış silip tırnak mesafesini 0.7mm ayarladım.motorun üstündeki bujiyi söküp tırnak aralığını normale getirsem ilk marşta çalışır gibime geliyor. Haftasonu yatsın motor p.tesi bakarım ben istanbula döncem. Gelince bujiyi söktürüp ayarlatıcam tekrar. Saçma sapan işlerle uğraşıyorum abi. Ya montaj hatası ya kafaya göre yapılan hatalar. Öteki ustanın buji tırnak aralığının açmasının tek sebebi olabilir üst devirlerde motor yüklü iken yapılan ateşleme yetersiz kalmasın diye açmıştır. Fakat soğuk ve özellikle ilk çalışmada ateşleme sağlıklı olmuyor tabi.
hayırlı olsun mert.
burgman süper tercih, ne istiyorsun var mı kafanda bir şeyler?