- Katılım
- 13 Mar 2013
- Mesajlar
- 1,075
Evet hizli gonzales mert ezer yine gune damgasini vuran adam oldu :mrgreen:
Haftaya toplantida mangal yapalim mi?
Aynen, Mert alem adammış.
Valla demokrasi işler bu memlekette. Ben varım derim
Evet hizli gonzales mert ezer yine gune damgasini vuran adam oldu :mrgreen:
Haftaya toplantida mangal yapalim mi?
Benim düldül sabah yine çalışmadı. Anlamıyorum gerçekten anlamıyorum. Bekleyince çalışmıyor çok geç marş alıyor. İşin ehli bir ustaya gösterelim şunu artık motordan soğudum valla.
Motoru satma taraftarı değilim binip geziyim istiyorum. Şu illet sıkıntısını çözsem sorun kalmayacak mutlu mesut olcam zaten.
Erayın ve mertın motorlar satılık hatta kursatınkide