aynen.................bızzzzzzzzzzz (şileye gelenler anlar :queen![]()
horozoğlu yarın akşam saat 9 işten çıkıyorum
perşembe veya cuma olursa gelebilirdim
he bu arada benim nöbetler her hafta değişiyor 2 hafta sonra gene çarşamba olursa anca katılırım
davet için tşk
mert ezer de gelse biraz gülsek
sevgili arkadaşlar....
Saat 17.30 karamürsel sahili
Saat 18.30 değirmendere sahilinde olacağız.Tanıtım amaçlı stand kuragacığız eşlik isyeten olursa bekliyoruz....
bümbürüdül suyuna bu akşam mı çıkacağız !!! :queen:
Evet hizli gonzales mert ezer yine gune damgasini vuran adam oldu :mrgreen:
Haftaya toplantida mangal yapalim mi?