[Kocaeli - MT]

Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
vaybee ezen mert geldi, seven mert unutuldu :p ahaha ana bacı kardaş okuyorsa sansürleyelim dedim :p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
horozoğlu yarın akşam saat 9 işten çıkıyorum
perşembe veya cuma olursa gelebilirdim
he bu arada benim nöbetler her hafta değişiyor 2 hafta sonra gene çarşamba olursa anca katılırım
davet için tşk
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
horozoğlu yarın akşam saat 9 işten çıkıyorum
perşembe veya cuma olursa gelebilirdim
he bu arada benim nöbetler her hafta değişiyor 2 hafta sonra gene çarşamba olursa anca katılırım
davet için tşk

Tmm kardesim bir dahaki sefere bekleriz
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
bir dahaki gezi ne zaman erdem burak kafanızda birşeyler oluşturun toplanınca konuşalım..
burak senin bağlama iplerin bende kaldı onuda yarın getireyim...
heee birde bizimkiler sucuter ona göre düşünün .. bizi mahrum bırakmayın..LÜTFENNN :salut:
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
mert ezer sıkıntı yapma kardeşim umarım büyük bişe çıkmaz
mustafa abi sen relax ol yarın burakla bi konuşalım bizim mertin böbrek taşı varmış bi dömbüldek yaparız en kötü ihtimal taşköprü çalköy mevkii
 
Katılım
22 Nis 2013
Mesajlar
22
sevgili arkadaşlar....
Saat 17.30 karamürsel sahili
Saat 18.30 değirmendere sahilinde olacağız.Tanıtım amaçlı stand kuragacığız eşlik isyeten olursa bekliyoruz....
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
sevgili arkadaşlar....
Saat 17.30 karamürsel sahili
Saat 18.30 değirmendere sahilinde olacağız.Tanıtım amaçlı stand kuragacığız eşlik isyeten olursa bekliyoruz....

öncelikle kolay gelsin.. ancak daha geç saatte olursa sizin için daha uygun olur bence.. hedef kitleniz olan kesim çalışıyor ve o saatte oralarda olamaz :)
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
102
Pilavlı var dediler geldik adsfsfklş :mrgreen:
Sorunu buldum galiba tahliye hortumundan kaçırıyormuş. Hortumu yenisiyle değiştirdim. İnşallah bitti daha sorun yaşamam.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
düdüklü suyuna çıkacakmışız gibi yazmışsın erdem abi :)

ezer mert, hem günahlarından hem de hortumlarından kurtul da gel
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
tahliye hortumu yırtık bile olsa normal durumda kaçırmaması lazım.. tahliye karbüratörün yakamadığını tahliye etmek için var. başka bir sorun var orada
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
102
gelince gösteririm. ucu vidalı boşta bi hortum var(tahliye hortumu). Terletme yapmış değiştirmek için vidayı gevşettim foşur foşur benzin geldi içinden. sonra bitti hortumu söktüm değiştirip vidalı kısmını yeni taktığım hortuma takıp topladım. Vidanın ayarı var demek çok benzin birikince belli basınçta ordan atıyor.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Evet hizli gonzales mert ezer yine gune damgasini vuran adam oldu :mrgreen:

Haftaya toplantida mangal yapalim mi?
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Mert ezer: hizli ve kofteli. Bizzzzzz....
Bir de mustafa abinin pelerini olaydi bugun :))

Haftaya mangal yapalim ama kofte de alalim be canim cekti.. ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst