[Kocaeli - MT]

Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Haftalık toplanmamızı gerceklestırdık. Katılan mert, mert ezer, klarnet erkan, mustafa, ismail, burak, eray, yusuf, kerem arkadaslara tesekkurler... Tekerınız duz bassın
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
kürşat napıyor yahu, ses ver kürşat :)

cuma günü Kocaeli Motosiklet Klübünün toplantısı varmış, katılsak mı?
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
hayatta kalan survivorlar varmış :p

arkadaşım(amerikan serdar) mesaj attı da ben de sizlere ileteyim dedim arkadaşlar gidersek yeri ve saatini de öğreneyim ne dersiniz?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Benim düldül sabah yine çalışmadı. Anlamıyorum gerçekten anlamıyorum. Bekleyince çalışmıyor çok geç marş alıyor. İşin ehli bir ustaya gösterelim şunu artık motordan soğudum valla.

Sıkıştırdıysan subap ayarı isteyebilir,senin motorun durumu biliyorum az çok. Onca şeye rağmen sıkıntı varsa bi dene bence. 15 lira falan. Yapabiliyorsan kendin dene.

Ama fikrim sezon açılmışken koy 2.500 liradan ilanı.Ne kadara giderse satarsın. Şu an çok temiz,ederi var baya.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Motoru satma taraftarı değilim binip geziyim istiyorum. Şu illet sıkıntısını çözsem sorun kalmayacak mutlu mesut olcam zaten.

İnsallah çözülür. Biliyorsun yapılacak birşey varsa buralardayım. Gölcük'e geldiğinde 3 tane çinli motor ustası var. Onlarada bi soralım olmazsa. Benzin akıtma sıkıntısı geçti mi peki?
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Gençler benim motoru takas edeceğimiz bir cbr bulun ya, satıp cbr alsam da olur tabi.. :)
Erdem, notere seninle gideriz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst