arkadaşlar, çarşamba saat 19:00 'da buluşuyoruz. tabi bu 19 'dan önce gelemezsiniz anlamına gelmiyor
Buluşma yeri Real'in arkasında bulvarda bir abimizin ufak bir tost-çay mekanı. haritasi linktedir.
https://maps.google.com/maps/ms?msid=208489608720989196213.0004dd38eab0c8d131196&msa=0&ll=40.765628,29.94754&spn=0.002096,0.005284
Kawasaki servisi specialbike 'ın karşısında metin abi'nin dükkanı.. Bulamazsanız da arayın artık ne yapayım

önü motorları koymak için çok müsait.. masaları dışarda olduğu için ferah ferah otururuz diye düşündüm. Sonraki haftalarda isteğe bağlı olarak mekan değişebilir.. ama günü ve saati sabitleyebilirsek her hafta buluşma olduğunu herkes bilir ve rutine oturtursak daha keyifli hale gelebilir.
HABERİ OLANLAR OLMAYANLARA OLDURSUN.