[Kocaeli - MT]

Katılım
27 Tem 2012
Mesajlar
35
Gruba girmek ne kolaymış ya bence bundan sonra baklava börek falan getirsin buluşmalarda benden sonrakiler tabi :D Motorum Honda cb125e yi 7bin km de sattım cbr 250r sipariş verdim bu hafta gelecek inş. Umarım motosikletim gelince etkinliklerinize tatak olurum :D
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Gruba girmek ne kolaymış ya bence bundan sonra baklava börek falan getirsin buluşmalarda benden sonrakiler tabi :D Motorum Honda cb125e yi 7bin km de sattım cbr 250r sipariş verdim bu hafta gelecek inş. Umarım motosikletim gelince etkinliklerinize tatak olurum :D

ilk baklava senden yicez anlaşıldı :pl:
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Mustafa abi cok sevinecegin bir sey oldu :) tahmin et

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------

Yeni katilan uyelerimizden ya dominostan buyuk boy pizza ya da baklava isteriz :)) erdem abiye balaklava verseniz de olur :p
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
beleş bir yerden hediye motor çıktı sende motorunu bana hediye etceksin ( hediye sünnettir ) dermişim...
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
gruba yeni katılcak arkadaşları ürkütmeyin beyler. gruba bayan üye bekliyoruz en kısa zamanda

burak çarşamba saat 6 gibi senin yanına gelicem konuşalım biraz grupla ilgili

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------

ARKADAŞLaR HONDA CBR250R 2012 MOTORUM İÇİN UYGUN FİYATTA (ÇOK UYGUN MÜMKÜNSE) EGZOST ARIYORUM. HİBE KABUL EDİLECEKTİR:pl: SAKIN ÇEKİNMEYİN TEKLİF ETSEK YANLIŞ ANLARMI DİYE.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
arkadaşlar, çarşamba saat 19:00 'da buluşuyoruz. tabi bu 19 'dan önce gelemezsiniz anlamına gelmiyor :)

Buluşma yeri Real'in arkasında bulvarda bir abimizin ufak bir tost-çay mekanı. haritasi linktedir. https://maps.google.com/maps/ms?msid=208489608720989196213.0004dd38eab0c8d131196&msa=0&ll=40.765628,29.94754&spn=0.002096,0.005284

Kawasaki servisi specialbike 'ın karşısında metin abi'nin dükkanı.. Bulamazsanız da arayın artık ne yapayım :) önü motorları koymak için çok müsait.. masaları dışarda olduğu için ferah ferah otururuz diye düşündüm. Sonraki haftalarda isteğe bağlı olarak mekan değişebilir.. ama günü ve saati sabitleyebilirsek her hafta buluşma olduğunu herkes bilir ve rutine oturtursak daha keyifli hale gelebilir.

HABERİ OLANLAR OLMAYANLARA OLDURSUN.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
arkadaşlar, çarşamba saat 19:00 'da buluşuyoruz. tabi bu 19 'dan önce gelemezsiniz anlamına gelmiyor :)

Buluşma yeri Real'in arkasında bulvarda bir abimizin ufak bir tost-çay mekanı. haritasi linktedir. https://maps.google.com/maps/ms?msid=208489608720989196213.0004dd38eab0c8d131196&msa=0&ll=40.765628,29.94754&spn=0.002096,0.005284

Kawasaki servisi specialbike 'ın karşısında metin abi'nin dükkanı.. Bulamazsanız da arayın artık ne yapayım :) önü motorları koymak için çok müsait.. masaları dışarda olduğu için ferah ferah otururuz diye düşündüm. Sonraki haftalarda isteğe bağlı olarak mekan değişebilir.. ama günü ve saati sabitleyebilirsek her hafta buluşma olduğunu herkes bilir ve rutine oturtursak daha keyifli hale gelebilir.

HABERİ OLANLAR OLMAYANLARA OLDURSUN.

adnan abinin yeri değil mi?
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Erdem, mesaj için teşekkür ederim. Katılacağım ilk buluşma olacak.
Ayrıca mekan seçimi çok güzel. Orada bi Hayabusa görüyorum sürekli. Adem abinin mi o?
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Bu kadar adam bir araya geldi mi gırgır şamata eksik olmaz diye düşünüyorum :)

(Bu arada Şile gezisinin videosunu izliyorum. Mükemmelmiş. İnşallah bir dahaki Şile gezisi Pazar günü olur :D )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst