[Kocaeli - MT]

Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
Adamım tokatlayalim onları birgün herkes sukuter kullanacak.
Yaşasın 100 u geçmeyen motor kardeşliği
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Arkadaşlar Berkay'la biraz önce konuşma imkanım oldu. Herkese çok selamlarını iletti. Acemi birliği bitmiş,usta birliği için Eskişehir'e geçmiş. Henüz çarşı iznine çıkamadığı için internete girme imkanı bulamamış. Malum askerlik şartları... Kendisine ulaşabileceğimiz bir numara öğrendiğim anda burada da paylasacagım. Allah izin verirse eylül gibi aramızda olacak..
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Kebum, katildin bile :) bence kendini tanitmalisin. Ayrica motor marka model belirtirsen seviniriz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

Bence sen yarin izmite gel volkan :)
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
102
Yarın değirmendere-gölcük taraflarına süreceğim gelmek isteyen olursa haberleşelim.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Arkadaslar bugunku guzel grup surusu ve hos muhabbetiniz icin cok tesekkur ederim. Cayir manyaklari affetmez!!
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
izmite geleyim gelmesine de cok uzak be :D
edırne 180 km kocaeli 365 km bana
git gel yoruyor
:))
ben oralardan ayrıldım buralara geldım mıllet paso bulusmalara katılıyor
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Arkadaslar bugunku guzel grup surusu ve hos muhabbetiniz icin cok tesekkur ederim. Cayir manyaklari affetmez!!


çayır manyakları ne len

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------

arkadaşlar bu günkü şile gezisi için başta bana :pl: sonra mustafa'ya burak'a mert'e erkan'a seyithan'a mert ezer'e ve istaığımnbuldan kutlay arkadaşımıza çok teşekkür ederim. gelmeyen dr. sert dr. kürşat erays kerem ve hatırlayamadım yada gelicez diyipte son anda cayan arkadaşlarada çok teşekkürler:pr:
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
22
Bende kocaeliliyim ama antalyada istikamet ediyorum 2 veya 3 seneye allah kısmet ederse üniyi kazanınca oraya gelicem inş tekrardan görüşürüz inşallah bol bol tanışırız :)
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Bende kocaeliliyim ama antalyada istikamet ediyorum 2 veya 3 seneye allah kısmet ederse üniyi kazanınca oraya gelicem inş tekrardan görüşürüz inşallah bol bol tanışırız :)

inşallah kardeşim hayırlısı olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

arkadaşım özelden tel numaranı yaşını nerde oturduğunu motorunun marka model ve yaşını iş yaptığını ne kadar deneyimin olduğunu yaz biz sana ulaşırız
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Erdem abi siz gezerken ben dersteydim 😖
Bu arada yarin M.T geleneksel yuvacik bulusmasi var, bende bu sene ilk gidicem gelmek istiyen olursa bilgiler forumun gezi ve etkinlik bolumunde😎
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Dr sert anlatsin onun anlatisi bile komedi :) adam mavi onlukle crossmoto kullaniyor ya bundan ilginc olay var mi :D
 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
220
Beyler,

Hoş sohbetiniz, güleryüzünüz, bu keyifli gezi için hacadığınız emekler için teşekkürler. Suyu düşündüğüm kadar soğuk olmasa da (!?) deniz macerası çok keyifliydi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst