[Kocaeli - MT]

Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
mustafa abinin dediği doğrudur
kutlay kardeşim sen o saati bence 8:40 yap bizi de bekletme,
:bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

GÜNCELLLLL


1-mrt89
2-erdem_cengiz
3-MBHoro
4-klarnet erkan (her an ekebilir!)
5-blooower
6-KutlayGül (İstanbuldan Katılacak)


ARKADAŞLaR ÇOK ŞEY KAÇIRMAMAK İSTİYOSANIZ BİZE KATILIN SONRA GEÇ KALMIŞ OLABİLİRSİNİZ
SES VER KOCAELİ VE ÇEVRE İLLER

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

18 Mayıs 2013 Cumartesi Kocaeli Çıkışlı ŞİLE gezisi
toplanma yeri=perşembe pazarı otopark girişi
gezi lideri=MBHoro


1-MBHoro
2-mrt89
3-erdem_cengiz+
4-erkanozgur (klarnet erkan)
5-blooower
6-KutlayGül (ist'den katılcak)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Lider falan yok :) gezecegiz gelecegiz.

Bu listedekilerden eken olmazsa 6 kisi iyi bir sayi
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
cumartesi izmitide şileyide güneşli gösteriyo inşallah yağmaz bu gün yine yağmura (çamura) yakalandım :salut: ulen evde kuru ayakkabı kalmadı bea
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
her yıl bu mayıs - haziran geçisinde böyle oluyor, abuk sabuk bir yerde birden hava kararıyor sağnak başlıyor 5 dak geçiyor, 30 derece yakıyor... yani yarın ıslanmayacağımızın hiç garantisi yok :) ama yanacağımız kesindir bilesiniz.
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
abi yenidoğan tarafında resmen dolu yağdı. geldim kaşkala opete motoru yıkadım eve gelene kadar çamur yağdı ayar oldum soktum garaja manuel fernandes
burak hazır seni yakalamışken bi sorum var tavsiye ediceğin zincir yağı varmı yarın almam lazım sabahtan
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
hmm ismini hatırlamıyorum ama sorarım bizim metin ustaya. beyaz kutulu birşeydi. yapışma özelliği olduğu için zincire yapışıyor baya sağlıklı. Bende de ondan var.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
25 TL mi 35 TL mi ne kutusu aylarca kullanırsın ama..

ha dandikleri var 10 liraya...
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
bu gün müsait olursan alırmısın bana çıkışta falan yarın hesaplaşırız

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------

müsait olursan alırmısın bana bu gün yarın lazım
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
kapanmamış olursa alırım, birazdan bir derse gireceğim.. olmadı benimkini getiririm yarın.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Erdem zincir yagini aldim 25 tl mis. Yarin yanimda getiririm

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

Yoklama yapalim yarin icin . Yoklama kacagi var mi ? Kimler geliyor. Birde haftalik toplanma yeri mevzusu konusmustukya onum icin bahsettigim yeri sordum. Su anda onlarida tasiyorlarmis o yuzden orada mumkun olmayacak. Bir sure disarda toplanalim sonrasi allah kerim. Carsambalari mi yoksa persembelerimi daha uygun size
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
102
Hafta sonu İzmitteyim İstanbula gitmiyorum. Yarın bende gelmeye çalışcam umuttepe kampüs önünden geçerken katılırım size. Yarın kaçta umuttepede olayım?
Mustafa abiye yol arkadaşı lazımmış :mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
10:15 iyi bizde anca cikariz gibi. Birde telefononu ozel mesaj atarmisin. Sabah gerekebilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst