CUMA GÜNÜ 14:00 SEKA PARK KESİN GELECEK OLANLAR
1-mrt89
2-serdar (siyah-cbr125)
3-seyithan (artçı )
4-klarnet erkan
5-mbhoro (belki görünüp kaybolacak ders saatine göre )
6-kürşat ( arkadaşlar saat 16:00'dan sonra gelecek)
7-doktor sert (16:00'a kadar bizimle olacak)
8-erdem_cengiz (saat 17:45'de gelicek)
9-blooower
PAZAR GÜNÜ 12:00 SEKA PARK KALKIŞ-YUVACIK MANGAL İLE DEVAM EDEN PROGRAM KESİN GELECEK OLANLAR
1-mrt89
2-seyithan (16:00'dan sonra arabayla gelecek)
3-klarnet erkan
4-erdem_cengiz (saat 17:30'dan sonra)
5-erays (izmitte olursa gelecek)
6-mbhoro (belki gelecek )
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------
diyorum ki yarın saat 13:00te toplansak? 14:00e kadar beklemeye gerek yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------
Arkadaslar ben 11de doktora gidecegim. 12ye dogru isim bitecek. Daha erken bulusmak isteyen varsa telefonla ulassin bana. Saat 2de yine bulusma yeri olan sekaya gecer diger arkadaslari aliriz