[Kocaeli - MT]

Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
kamera candır ya. arkadaşında falan olan varsa getirsin mutlaka.

erdem abi izmit çarşıda olacağız cuma günü zaten. ararsın söyleriz yerimizi uzak yere gitmeyiz.
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
ya arkadaşlar bende go pro black edi. var olur heralde fuardan almıştım ...:queen:
hadi kamera benden .....
beni yanlış yazmışsınız cuma varım pazar yokum 4 / 12 vardiyası :salut::pr:

kopuyoruz cuma heeeeeyyyyy
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
CUMA GÜNÜ 14:00 SEKA PARK KESİN GELECEK OLANLAR
1-mrt89
2-serdar (siyah-cbr125)
3-seyithan (artçı )
4-klarnet erkan
5-mbhoro (belki görünüp kaybolacak ders saatine göre )
6-kürşat ( arkadaşlar saat 16:00'dan sonra gelecek)
7-doktor sert (16:00'a kadar bizimle olacak)
8-erdem_cengiz (saat 17:45'de gelicek)
9-blooower

PAZAR GÜNÜ 12:00 SEKA PARK KALKIŞ-YUVACIK MANGAL İLE DEVAM EDEN PROGRAM KESİN GELECEK OLANLAR
1-mrt89
2-seyithan (16:00'dan sonra arabayla gelecek)
3-klarnet erkan
4-erdem_cengiz (saat 17:30'dan sonra)
5-erays (izmitte olursa gelecek)
6-mbhoro (belki gelecek )

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------

diyorum ki yarın saat 13:00te toplansak? 14:00e kadar beklemeye gerek yok :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------

Arkadaslar ben 11de doktora gidecegim. 12ye dogru isim bitecek. Daha erken bulusmak isteyen varsa telefonla ulassin bana. Saat 2de yine bulusma yeri olan sekaya gecer diger arkadaslari aliriz
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
dağıldıık kardeşim be yarımca Türk kahvesi ardından çarşı köbette cafedeydik.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

blooower hadi yükle şu videoyu sabırsızlanıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

mustafa abi hadi
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
import yeni bitti yarın youtubeye yükliyecem sabah işten çıktımya daha uyumadaım gözlerim kapanıyor
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
sabrsızlıkla bekliyoruz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

abi benim motora takılıyken çok titreşim olmuş mu onu merak ediyorum vidyoda
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Mesaj bos gorunuyor bende :s

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

Youtubedan mustafa evci sayfasindan buldum vidyoyu. Izlerken beynim zangirdadi :)) kameraya iyi bir aparat yapmak gerek cok sallaniyor :(
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Eve gidince izlicez artik. Aparat bizim isimiz :+)
Su grup olayi cok kafama yatti
Toplaninca guzel seyler yapiyoruz bize bi garaj lazim. Burak oku bu mesaji :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst