yazılım geliştirme eğitimi veriyorum.
Pişt millet, dönüşe az kaldı..![]()
napıyosunuz bakiym?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------
yazılım mı? ne yazılımı?
heyecanlandım.meslektaş
![]()
benim için bir zevkti.. bence belideyeye dilekçe verelim yolumuzdaki trafik ışıklarını biraz daha belirgin yapsınlar :mrgreen:
bir daha ki rotaya karar verelim.. şile yolu mu? abant mı? iznik mi? mangal yapmalı olacak