[Kocaeli - MT]

Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
bu gün burak ve mertle birlikte önce yarımca Türk Kahvesi ve ardından muhteşem sapanca gezimizi kaçırdığınız için eminim çok pişmansınız :cherry:
bidahakini kaçırmayın derim.
burak ve merte eşliklerinden dolayı çok teşekkürler
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
benim için bir zevkti.. bence belideyeye dilekçe verelim yolumuzdaki trafik ışıklarını biraz daha belirgin yapsınlar :mrgreen:

bir daha ki rotaya karar verelim.. şile yolu mu? abant mı? iznik mi? mangal yapmalı olacak
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
hahahha bi otoban yapalım. derim mangal dediğim yerde yapabiliriz

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

kocaeli ölmüş arkadaş kimseden ses yok ulen biz grup falan kuramayız biz var ya okey bile oynayamayız
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
yarın neler yapacağız arkadaşlar? katılım olmayacaksa boşuna saat 12:00 de beklemeyeyim sekalarda :)

------------------------------------------------------

benim için bir zevkti.. bence belideyeye dilekçe verelim yolumuzdaki trafik ışıklarını biraz daha belirgin yapsınlar :mrgreen:

bir daha ki rotaya karar verelim.. şile yolu mu? abant mı? iznik mi? mangal yapmalı olacak

aynen ya :D sonra neden durdu millet diye ilerde durup arkama bakmayayım :))

bence bir sonrakini sabah erken saatte yola çıkarak abant yapabiliriz. güzel olur cızbızzz :)
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
arkadaşlar bugün görüşmek gezmek isteyen varsa telefonla arasın beni. bugünkü organizasyona herkes gelmeyeceğim dediği için ben de çıkmadım evden. telefon bekliyorum haberiniz olsun
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
bu gün mert ve kılarnet erkanla birlikte (kılarnet erkan forma üye değil) önce seka park ardından plajyolu turu ardından körfez pist ve son olarak 60evler sahil siyah inci cafede geçirdiğimiz hoş sohbet ve bi okadar güzel grup sürüşü için ikisinede teşekkür ederim...


19Mayıs bolu dağı molalı abant gezisi için gelicek arkadaşlar isimlerini yazsın
1-erdem_cengiz.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Ben cumhurbaskanindan 19 u icin resmi izin cikarttim, gunubirlik her yer paris
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
tamam burak benim cumhurbaşkanımda izin verdi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------

ozaman ismini yazda millet etkinlik görsün::haapppy:
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
19Mayıs bolu dağı molalı abant gezisi için gelicek arkadaşlar isimlerini yazsın
1-erdem_cengiz
2-mrt89
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
burak yaz artık adını şuraya :) dr sert ve dr kürşatta gelebilir kesin değil ama mert sen şu burger müdürünüde bi kafala

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

GÜNCEL
..........
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
KILARNET ERKAN hoş geldin kardeşim okuda uygunsa adını yaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

19Mayıs bolu dağı molalı abant gezisi için gelicek arkadaşlar isimlerini yazsın
1-erdem_cengiz
2-mrt89

güncel......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst