[Kocaeli - MT]

Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
takım elbiseyle motor güzel olur. olur olur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------

belki bir iki arkadaş daha gelebilir benimle birlikte. ama kesin değil onların gelip gelmemesi
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
kürşat abicim direk gitmiyosun çarşıya yanımıza geliyosun ordan birlikte gidiyoruz.

tamamdır erdem abi...sıkıntı yok..:)
toplu yapıyoruz sürüşü..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

aga hastaneden gelirken şöyle böbrek dalak ciğer ortaya karışık ufak ufak :cherry:
şaka şaka dikkatli gelde gerisi önemli değil..

abi insan eti en pisi , ..:)
çok kötü kokusu var...
biz yine yurdum tavuğu köftesi devam..:)
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
arkadaşlar ben bir arkadaşımla geleceğim beni ve onu hesaba katarak sayıyı kararlaştıralım. bum bum bum, güzel olacak.
 
Katılım
10 Şub 2012
Mesajlar
35
Arkadaşlar hayırlı aksamlar inşallah iyisinizdir. uzun zamandır yazamadım afola... kocaeli baya bi ilerlemiş sanırım sohbetler bulusmalar falan. Allah inşallah bizede nasip eder tanışmayı.Yarın izinliyim bi plan yapan olursa katılmayı isterim.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
arkadaslar guzel bir gundu. en yakin zamanda tekrarlamaliyiz bunu. gelmeyenler cok sey kacirdi :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Hakikaten çok güzel şeyler yapıyoruz ya, sürsün bunlar.
ayrıca hepiniz dost olarak da harika kişilersiniz, hepinizi çok sevdim. motor üstünde görmesem de bu böyle yani :)
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Dun icin arkadaslarin hepsine tesekkurler. Mertin videolarini sabirsizlikla bekliyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

kocaeli kimse yokmu...........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst