- Katılım
- 4 Nis 2013
- Mesajlar
- 432
Hafta ici carsambaya kadar yapalim persembe 4/12 dönüyorum.
arkadaşlar yarın buluşma yeri köbette cafe saat 17 de hareket köbette kafe saat 18 de
gidilcek yer yarımca sahil. gelenler yarın bana telefonla ulaşsın.
mustafa abi herşeyi hazırlıcak adam başı bölcez.