Ugur sakin ol kardesim onlardan cok var. Hatta bi gun toplanalim motorlarla sirf bole yapanlari dovelim. Stres atariz biraz![]()
Hapiste yatan ranza arkadaşı iki adam varmış. Birinin cezası bitmek üzereymiş. Cezası dolmuş çıkarken arkadaşına demişki "yatağımı sıcak tut, şerefsizin biriyle işim yarım kaldı". Sonra aradan vakit geçmiş arkadaşı beklemiş ne haber var ne iz. Neyse diğerininde cezası bitmiş günün birinde oda çıkmış ama arkadaşını bulmaya kararlıymış. Aramış taramış izini bulup yanına varmış demişki "yatağımı sıcak tut dedin sonra gelmedin noldu ters birşeymi oldu" demiş. Adamda ranza arkadaşına dönüp demişki "Dışarı çıkınca şerefsizi bulup işini bitirip geri döncektim ama dışarsı eskisi gibi değil herkes şerefsiz olmuş hangi birine yetişeyim" demiş.
Uğur diyeceğim şu bunlar bitmez. Eskiden üç taneydi bilemedin beş taneydi. Araçtan inip haddini bildirsen 5 dk geçmez yenisiyle karşılaşırsın. Bide silah çıktı mertlik bozuldu demişler sen sopayla inersin arabadan adam çıkartır sana sıkar. Kaç kişi gitti öyle. 4 tane genç adam tek nasıl olsa diye önüne kırıp araçtan inmek gibi bi hataya kalkıştıklarınıda bilirim sonları pek hoş olmadı. Yaptıkları yanınamı kalsın diye insanın vicdanı soruyor. Kalmasın tabiki kendine bi çizgi belirle baktın suyunu çıkarıyor ne altındaki mala acı nede karşındakine hiç düşünme o sınırdan sonra. Konsolos aracını arabayla bi güzel sıkıştırmışlığım var. Keşke kaldırıma sokabilseydim diyorum hala ramak kalmıştı. Dokunulmazlıklarını sirenlerini yiyeyim dedim. Yolu canına kastedercesine gasp edenlere hiç acıma! unutma tek canın var.
Kim ne yaptı Uğur? Boşver hoca ya, var öyle tipler. Keyfimize bakalım, sinirlerimizi bozmaya değmez.
uğur geçmiş olsun ... boşver şöyle tipleri ... her yerde var bunlardan artık ... eskinin bücürleri büyüdü, hepsi apaçi oldu çıktı ... yeni nesilden aklı başında birileri bulmak baya zarlaştı artık ... kim bilir daha neler gelecek başımıza ...
hahay action var galiba bende geliyom atıl kurt :jocolor:
ya boşver arkadaş bulaşma ne olur ne olmaz
bunların dirisi 5 para etmez ölüsüne güç yetmez adam sayarlar hapse bile girersin
sarma boşver kardeşim
ben sadece bakis atmakla yetiniyorum. yanlarina gecip uzun uzun bakiyorum. zaten okuzluk icinde azicik insanlik barindiranlar yaptiklari hatayi anlayip ozur diler gibi hal hareket icerisine giriyorlar.ama safi odunlar ne bakiyon tribine giriyorlar. zaten onlari dovsen de odunluktan komure gecer. pek bir sey degismez. icimden bosver diyip basip geciyorum. ama bir gun fena patlayip sinirlerime hakim olamayabilirim ben de
o saatlerde işten dönmüştüm evet..
drop sanırım bir yerin adı bilmiyorumsabahları bir yere gitmiyorum direk işe
![]()
MERHABALAR,
NC 700 XA BEYAZ VE KIRMIZI RENK ŞAUN DA SHOWROOM'DA SERGİLENMEKTEDİR.
SALI TESLİM EDİLECEKLER...
SHOWROOMUZA BEKLİYORUZ.
Honda Plaza Haldız
Sanayi Mh. Ömer Türkçakal Bulvarı
No.33 İzmit / Kocaeli
Tel (0262) 335 37 05-250
Fax (0262) 335 37 09
[email protected]
Gencler biz 4 gibi geldik seka parka gitmissiniz. 5 kisi bulustuk.