[Kocaeli - MT]

Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
sor serkan o arkadaşın adı mert.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------

Serkan kardesim gelebilirsen katil bize
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
iceriz :) benim motoru gordugunuzde gelin tanisalim :) haftada bir iki kere geliyorum ben
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
3 kere gördüm bilseydim selam verirdim ama arabaylaydım ben. Nostalji cafenin önündeki kaldırıma park eden beyaz CB benim..

Malesef çalıştığım için bu aralar hiç birşeye katılamıyorum,birtek pazar günüm var onuda malum kız arkadaşımla geçiriyorum. diğer günler sabah 6:30 da kalkıp işe gittiğim için zombi gibi oluyorum. anca cafeye inip yarım saat bi saat oturuyorum. denk geldiğimizde tanışalım arkadaşlar =)
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
köbette :) baska isim bulamamislar mi cafeye :) geldigimde soracagim ne demek diye :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
beyler merhaba,
akşam toplanma saatiniz benim için çok erken, size sonradan da katılabilirim.
erdem kardeşim, arayacağım seni gün içerisinde..
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
köbette :) baska isim bulamamislar mi cafeye :) geldigimde soracagim ne demek diye :)
şimdi sen eskişehirli olarak bilmen lazım aslında mert kardeşim köbete bir tatar böreğidir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------

beyler merhaba,
akşam toplanma saatiniz benim için çok erken, size sonradan da katılabilirim.
erdem kardeşim, arayacağım seni gün içerisinde..
erayım saat 6da hareket edicez ordan
ben bu halimle hiçbişeyden eksik kalmıyorum ayıp size :pl::pl:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
hacı haklısın da bitmiyor ki işler,
dün saat 01.00 de döndüm, bugün yine görüşmeler vs.
devleti kurtarıcaz :)
ben size sonradan katılırım en kötü ihtimalle, mangalınızı yakın ama beklemeyin beni falan.
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
blooower hazırlıklar tamam mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

hacı haklısın da bitmiyor ki işler,
dün saat 01.00 de döndüm, bugün yine görüşmeler vs.
devleti kurtarıcaz :)
ben size sonradan katılırım en kötü ihtimalle, mangalınızı yakın ama beklemeyin beni falan.

beklemeyin falan lafından sanki bi sıyırma payı varmış gibime geldi. caymak yok:pr:
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
bugün işe motorla gittim eve erken gelip arabayı alacam hazır yanii

oltalarıda alimmi balığa meraklı olan

ama dandikler biline güzel olta beklemeyin

akşam 17 de telden bir görüşelim kaç kişi ona göre kabaca ayarlama yapalım
gelen olursa kasap yakın nede olsa
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
mustafa abi herangi bişey lazım olursa banada dönebilirsin...
ben direk hastaneden gelicem ama, yardımcı olmaya çalışırım...
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
aga hastaneden gelirken şöyle böbrek dalak ciğer ortaya karışık ufak ufak :cherry:
şaka şaka dikkatli gelde gerisi önemli değil..
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
caymak değil kardeşim ya.. zaten bir de eve geçip üzerimi değiştirmem lazım. Takım elbise ile motor olmaz :)
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
olurda değişik olur :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------

HEY KOCAELİ UYAN YARIMCA SAHİLDE MANGAL VAR GELMEK İSTEYENLER BAnA ULAŞSIN SAAT 4DE KADAR
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst