Cumartesi günü hava güzel gibi gözüküyor..
10-20 derece arası, yağışsız...
Program yapmak isteyenlere duyrulur,
Benim ehliyetim henüz olmadığından size katılamam ama yeniköyde dağlara doğru bir gezi yaparım herhalde...
YASOE nerde oturuyorsun yenıkoye yakınmısın yenıkoye gelıpte bana bı alo demıyormusun yoksa

ale: haftaıcı hergun sepetlıpınar da serbest bolgedeyım sen yenıkoye gel bı alooooo de ben gelırım 0545 936 62 46 :cat: haftasonu gezmeler dısında karsıyakadayım
cako ne zaman gelcen gerııı rızeye selam soyle kazasız belasız gıt gel :bounce: