[Kocaeli - MT]

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
vallahi yeni uyandım pc yi açtım gelen mailden bu yazıyı okudum :D ee yazın gece serinde oturup sıcakda uyku modu :=)))
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
ne o kanki takılacak kimsemi bulamadın nosmanım:) herkes senin gibi gencdeyil eş yok iş yok oh nedunya yaşıyon bizler calışıp duruyoz neyatması sizingini gencler sabahlara kadar gezin ondansonra nerdebu milet :mrgreen: gece gezenlerin varya eksozlarına patates tıkıcam :p olum bi uyuturmuyonuz len gündüz gez senize gündüz kızlaryok dimi:bounce:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Pazar günü, Saat: 15-16:00 sıraları İzmit' ten Karamürsel' e doğru giderken Gonca rampası girişimde yeni girdiğimde Karamürsel yönünden gelen bi racer 200 geçti yanımdan. Osman o senmiydin yoksa ? İhtimal yani :) Veya buralardaysa ona slm olsun.
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
motor alayım bi gün karamürsele gelcem zatn yaa..süper yerler..ipek kağıdın o aralardan denize tam ters bi yol gidiodu..içe doğru.. ( tar,fe bakarmısın yaa :) ) o yoldan girmiştik bi kez..1-2 sene önce...oralar çok güzeldi yaa..motorla çok zevkli gezmesi olur oraları...bi gün ayarlarız demi.. ? tabi motor alınca.. :)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ramazanben orda oturuyorum zaten
ethem abi kırmızı beyaz racerse yüzde yüz bendim izmite gidiyodum arkamdada biri varsa bendim yani
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
olum nosman bensana demiyomu arkana yusuftan başkasını almadiye:queen: adamdurmuyoki boyna geziyo bp yle ortakmısın kanki:cherry:
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
iyi yapıyon kanki başka kiseyi bindirme :p vala bende kimseyi bindirmiyom ama aradasırada yusf diye bi zatvar nerden biniyo arkama anlamadım :queen: olum yaşlandıkmı ne ama söz bi 1100zzr alırsam biraz zorbiner arkama binse binse ezrayilbiner neyse birazdaha yaşlanalımda alırız ozaman şurdanevarki emekli olmaya 8 sene beklesin:queen:
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
yok kardeş biz biriktirib öyle geliyoz daha hesaplı oluyo:queen: olum len kırızvar senin haberin yokmu herkesenin gibi bekarmı boş boş otursun:p celuş len evercez seni ona göre :bounce: gezmekle bişe olunmuyo kaldırım muhendisi
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Geçtiğimiz aylarda eşi ile kaza geçiren Deli_Mavi Murat kardeşimiz ameliyata girecektir.Ameliyat için en geç bu akşam veya yarın sabaha kadar 2 ünite A RH+ kana ihtiyaç vardır kan vermek isteyenler için iletişim.

Tel:MURAT 0544 412 36 98 numaralı telefondan ulaşabilirler
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
murat kardeşimizin allahyardımcısı olsun arkadaşlar kan gurubu uyan varsa yardımedelim keşke uysa seve seve verirdim cok can ciger bikardeşimiz allah ayilesine ve kendisine yardımcı olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:35 PM ----------

olum nosmanım bizim köyden mahaleden kimse motorcuya kız vermez hele seningibi tek teker motorcuya :salut: asla ula senin arkana kız bindirilirmi:queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar; Artık ben de KARAMÜRSEL / ALTINOVA arasındayım :) 2 gün oldu geleli; ancak işlerimiz bitti... Hastalık vs.. Gezilerde görüşelim :)

GÖRÜRSENİZ KORNA CALIN :)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
len hyo yu aldın yanımızdan geçiyosun selam vermiyosun bide hooopp diye bağardım sana sonra selam ver allah allah
hulusi abi kaçırırız sen rahat olsana be abi şöle helal süt emmiş ayarla bi tane
murat abimize de allah acil şifalar versin beyler kanı uyan varsa yardımcı olalaım abimize
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst