[Kocaeli - MT]

Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
osmancım sen askeregidince bendüzenlerim bigezi direk manisa turu :queen: ama mısırmacunlarısenden ona göre :cherry: ama bekarlar yiyemez :queen:
neyse osmancım sana şimdiden hayırlıteskereler gideceyin zaman haberimiz olsun bi konvoy yaparız delikanlı gibi:cat:
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
49
Ark.lar merhaba ben ahmet herekede oturuyorum ogrencıyım 125 Zn m war... herkese kazasız belasız dunler dılıyorum...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
çako sen motor alda gerisi kalsın daha atılım sitesinden dereköye gelemiyon2 km yolu kaldıkı motorla asker ziyaretine gelicen puhaha:D:D yaparız tabi hulusi abim ayıb ettin ahmet kardeş hoş geldin mekana;);)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
kaç akşam yalan olmadıkmı cnm

kiki 600f alıyodu vatandaş oda yalan oldu hyo alsın 150 160 kafasına göre takılır:D:D:D
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
61
selam arkadaslar kocaelı/ gebzeden Ekrem ben,cbf 500 kullanıcısıyım yakın zmanda yapılacak organızasyon ve toplantılarda gorusmek uzere herkese kazasız belasız surusler dılerım.:cat::cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aramıza hoşgeldin ; Bu aralar bakma biraz durgun Kocaeli ama yine de organizasyon yaparlar yani :p
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
olum sende söylemiyonki yerini mirasını kima bırakıyon:queen: bak sengidince cekişme olcak başı kimcekicediye bekardeş:cherry: vallasensizde cekilmez buralarbe kardeş neyse gelince kaldımız yerden devam ederiz askerlik dedin nedirki 15 ayda gecer:mrgreen: ama gelince başlıcak senin askerlin onagöre:bounce:
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
Ne kadar bayık bir grup olmuş burası görmeyeli!!
Eski üyelerin hiç biri yok neden acaba ???
Bayık bi site haline geldiği için mi yoklar,
yoksa onlar olmadığı için mi bayık bi site oldu...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
fernanda bayık falan deil sana öyle geliyo katılımcı olmadığın için kocaeli mt komor u kurunca burayı boşladılar bira ama genede canlı sana bayık geliyosa bilmm burayı baymaya gerek yok
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
61
Cok fazla bise kalmadi en Geç bir ay sonra potanzıyel enerji fazlasıyla kinetik enerjiye dönüsecektir....:bounce::bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
arkadaşlar bugun bir arkadaşımızıda yolladık vatanigörevine 41calamity41 diyer namıyla nos osman osmanım sana şimdiden hayırlıteskereler :rendeer: allah yolunuda bahtınıda acıktutsun:cat: MANİSALI arkadaşlar nos osmanımıza iyibakın :salut:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
61
Her nakadar osman kardesımı tanımasam da sımdıden kendısıne hayırlı tezkereler dılıyor , aılesıne ve sevenlerıyle hayırlasıyla kavusmasını dılıyorum.....:bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Vay be ; gidiyorum gidiyorum dedi en sonunda cekti gitti..
Dün gece rüyamda ben de askere gitmiştim ; o rüyama göre asla gitmem ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst