[Kocaeli - MT]

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
sanalcı oldu bunlar kiki çocuktan beter adamlar topanınca bile oyunun muhabbetini yapıyolar asıcan bunları sakın senide buluştırmasınlar hulusi abi:D:D:D:D dikkat et vürüs gibi bunlar
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
yok kardeş biz motordan başka bişe binmeyik gercek hayat varken :mrgreen:
bide beni deniz tutar almıyalım ben karadan başka yer ayak basmam :queen:
sizi sanal cılar sizi :cherry:
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
caka hoş geldin bnde motor olsa gelirdim.fakat daha yaş gelmedi :pr:

Red gerçekten güzel çalışma olmuş.Bu arada adaşız
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
benim için problemyok :) tuncay abi fatura yazmasın die benim telde herkese ödemeli atrsan böyle dillere düşeriz işte:D:D:D:Dkardeşini rencide ediyosun :):) eray kikimide alırız hoba kopartır o bizi::D:D:D
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
Hulusi abi duyduğuma göre seni fuara almıyolarmış.Kameralara bi bakmışlar tüm mankenlerin yanında bi adam.Hemen kimlik taraması yapımışlar sonuç " Hulusi Triyakioğlu".Her yerde afişin asılmış bu adamı içeri sokmayın diye .:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
almazlartabi bizimgibi eski yakışıklıyı :mrgreen: sizingibi gencler öle bakarlar :queen: cunku bi icratyok :p neyse yazdım deftere alırım ben bunun intikamını :bounce:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
yawrum seni kaç akşam çağırdım ben gelmedin sen yok yemek yicem otogaa gidicem yok öle yok böle yanından geçiyoz korna basıyoz selam vermezsin sonra laga luga yaprsın:D:D:D:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst