- Katılım
- 11 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,838
ethem kardeş aramıza hoşgeldin bizde karamürseldeyiz..burda yaklaşık 7-8 kişide motor var..bu topic i incelediysen yaptığımız gezileri görmüşsündür..biz çoğunlukla botanikteyiz senide bekleriz
Davet için teşkkürler.. Takip edicem

