[Kocaeli - MT]

Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
melih kardeş nasılsın bakıyorum kadroyu genişletiyosun yenikatılan arkadaşlar hoş geldiniz:cat: dogruyerdesiniz gözünüzde farınızda acıkolsun kocaeliler :rendeer:
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
85
istek

pazar günü hava tahminen güneşli olacakmış.şimdi saat 23:00 dışarı baktım gökyüzü yıldızlı.sabah ola hayrola. canım bir iznik yolu yapmak istedi .bir imren köftesi yesek fenamı olurdu?:queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
orhan kardeş sen de iyi alıştın köfteye:mrgreen: neden olmasın olur tabiki havagüzel olursa:bounce:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ooohooo iki gü giremedik coşmuş burası yaw ethemm76 kardeş sende hoşgeldin aramıza artık senide toplantılarda görmek bize mutluluk verir
orhan abi köftelerin tadı damağında kaldı dimi
bi kaç pazardır hava güzel ama paslaşamıyoruz bi türlü hernese önümüzdeki pazar güzel olursa hava artık ben sizi toplucam gelmeyen olursa kapıdayım ona göre:D:D:D:D
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
abi sorma motorumuz bozuldu ya kimse arayıp sormaz oldu artık:D:D:D melih abi hariç:p:p arıyo saolsun
tabi bu arada sizide unutmamak lazım tuncay abi mustafa ve hulusu abi saolsunlar bayramdada geldiler seyrandada cenazedede hatta tuncay abi cenaze sökmeye bile geldi:D:D:D:D:D
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2008
Mesajlar
5
selam millet ben geldim
ben ferdi aranıza yeni katılıyorum karamürseliyim görüşme dileklerimle iii akşamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
90
çin motorlarının en büyük hastalığı bu heralde debriyaj balatası sıyırma olayı...:queen:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
,hehe debriyaj balatası deilmiş şanzıman dişlileri kırılmış merkez milleri bozulmuş ikiside şuan tek çare parça beklemek
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
adam bi gidiyom der son akşamı son bi toplanalım der nerdeeee yok doğal gazcı yok laminantçı ewden çıkamıyosun
:d

millet bakın yappoz kim toplucak :D:D:D:D:D


yazık garibime ne oldu :D:D:D:D:d
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
ferdi arkadaş hoşgeldin aramıza:bounce: yazılarını ufak harfle yaz ceza yazarlar ona göre:queen: olum nos osman ne etin makinaya olum şu cin conun karıştırmadık yerini bırakmadın cerahmısın sen :queen: işallah askeregidince seni bakımcı yaparlar bol bol tamiryaparsın :cherry:bende senin gibiydim tamirci yaptılar askerde:queen:
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
85
merhaba

hoş geldin ferdi_fd .bakıyorum karamürsel ekibi süper in aşağıya botanike iç çayını yap muhabbetini.
bu arada cakalaz arkadaşımada selamlar bir türlü tanışmak nasip olmadı.
haftaya pazar hava güneşli olursa bir program yapalım.ne dersiniz.
osman geçmiş olsun .motoru fazla zorlama .nasıl olacakmı tamiri.
tüm ekibe selamlar sevgiler.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst