[Kocaeli - MT]

Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
45
ulan osman sen askerde dayak yerken bi iznikte köfte yicez(600f intikamııııı):queen:
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
ula olum neistersiniz bu osmandan gelen gecen nosmandiyo:queen: allhkimseyi osman yapmasın nedirbu osmanların bizden cektiyi:queen: osman sentakma kardeş bunları git askerlini yap saten gidince unutacan buraları :cherry:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya hulusi abi zaten bi sen arka çıkıyosun beni adamlarabak askere gidim diye can atıyolar sanki ne isterler benden
he siz köfteyiyin ama ben dayak yemim
eray kikim ders verrir size rahat olun 600 f çi senin ifadeni alırım ben sen rahat ol o motora bineriz beraber
tuncay abi o akşam hala gözümün önümde
aklıma geldikçe gülüyorum senin o çaresizliğine
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
90
ben size giderken baktım arkanızdan yusuf yetişmeye çalışıyodu..o değilde ybr 125 li vardı ya adını unuttum gölcük ten gelirken sepeti açık unutmuş arkadan biri vuruyodu diyodu ya öldüm gülmekten yaa..:queen:
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
45
ugur ne diyo ama çantanın kapagı açılıp sırtına vururken yolda azrailmi uyarıyo acaba demiş arkada kimsede oturmuyo:queen:
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
olum osman yılbaşında partiveriyomuşun doromu :queen: ula olum bize hic sölylemiyon dimi bizyaşlı ve evliyizdiye:cherry: yazdım deftere mahallene iki metre karyasın emi askerede gide me kar yolları kapatsın:p
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
yok ya kikilerim benim motosayko tülin hanım ın toği açarmısın dedi ben tebi dedim yani motosayko parti veriyo istanbulda isterseniz toplu halde gideriz ama:D:D:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst