[Kocaeli - MT]

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
tuncay abi hemde ne balçık valla vidyoya çekemedik ama sende bende drift yapa yapa gittik helesen motorun arka önle beraber gidiyo melih abiyi nası yıkadım ama çamur banyosu:D ama o istedi diyo giderken hep arka lastik sırtımı arka mı çamur yapıyo bende dedim bari eşit olsun önüde yıkıyim:D:D:D:D:D:D

hadi be osman çaylar buz gibi oldu nerdesin sen yaa...

abicim sen bu akşam çıkıcam ama ailemle dedin bende tamm dedin ben gelirim istersen hemen geleyim ayıpsın çay dediğin nedirki
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
90
eray çok merak ettiysen bi gün senide götürürüm o yollara...yok be o kadar kötü değil..
düz yolda herkez gider çamurda kanuni diyolardıda bi deniyelim dedim:queen:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
90
Bu hafta sonu Sakaryadaki bir grub motorcu arkadaşların düzenlemiş olduğu pazar kahvaltısına gitme kararı aldık..gelmek isteyen arkadaşlar isimlerini cumartesi akşam saat 22:00 a kadar buraya yazsınlar ona göre sayı vericez..

Arkadaşlar kahvaltı için Sapanca-Kurtköy arasında Küçükev Restorant var. Küçükevde kahvaltı açık büfe 15-17 YTL arasıdır

yer haritada gösterilmiştir..


50502032jn2.jpg


22712086rb0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar ; yarın sabah 6 da cıkıyorum yola :) Hade bakalım aksama ordayım :)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
bu gün galiba Deniz abiyi gördüm eğer plakası 54 YR .... gibiyse
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
KOCAELİ MT DEKİ TÜM DOSTLARIMIZIN KURBAN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMİZLE KUTLARIZ

BURSA MT
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
MT dostları sizlerinde kurban bayramınız kutlu agilenizle huzurlu gecmesinidileriz
 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
85
kocaeliMT ve bütün motosiklet camiasının kurban bayramı mübarek olsun. hayırlı bayramlar bursa MT
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
45
sevgili MT dostlarım Kurban Bayramı.nın ulusumuzun diriliğine, mazlumların kurtuluşuna, insanlığın huzur, barış ve hidayetine vesile olmasını dileriz. Her şeye kadir olan Yüce Allah, bizleri İslam dininin gösterdiği doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın! Hayırlı ve bereketli Kurban Bayramları dileğiyle.:rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sayın arakdaşlar ; Bugün Calamity ve bi kaç arkadaşla muhabbet ettik :) Siz nerdeydiniz yahu :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst