KLR650 ile Alaska'dan Arjantin'e 132.000 km - Video

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Alex Chacon Kawasaki KLR650 motosikletiyle 503 günde 22 farklı ülkeden geçerek Alaska Arjantin arasında sıra dışı bir yolculuk gerçekleştirdi. Toplam 132.000 kmlik bu yolculuğun tamamını görüntüleyen Alex Chacon bu dökümanları websitesinde yayınla.

Gezinin 10 dakikalık özeti


Alex Chacon hakkında daha fazla bilgi ve video için websitesini ziyaret edebilirsiniz.
www.expeditionsouth.com
 

Ekli dosyalar

  • Alex-Chacon.jpg
    Alex-Chacon.jpg
    59.1 KB · Görüntüleme: 22,518
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
96
Km de 20 kuruş yakmış olsa 26400 tl lik yakit yakmış. :) tabi adamın yaşadığı keyif para ile ölçülmez.
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Biraz delilik biraz da imkan işi. Eminim çoğu arkadaşımız böyle bişey yapmak ister.
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
sag taraftaki resim bolivia da cekilmis ..orada sig bir tuz golu var okadar guzel bir yerki guney amerikaya gelipte gorulmeden gidilmemesi gereken biryer..,.. yer aynasi diyorlar ..gokte ne varsa yerde gol uzerinde yansimasi var kelime ile anlatilacak bir guzellik degil yani..
 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
5
motosiklet böyle birşey patikalar,çamurlu yollar,yamaçlar vs motorumu alalı 3 gün olmuşken zevkle seyretmek güzeldi....paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
sag taraftaki resim bolivia da cekilmis ..orada sig bir tuz golu var okadar guzel bir yerki guney amerikaya gelipte gorulmeden gidilmemesi gereken biryer..,.. yer aynasi diyorlar ..gokte ne varsa yerde gol uzerinde yansimasi var kelime ile anlatilacak bir guzellik degil yani..

Evet gerçekten güzel bir yer.
Ama bu kadar ünlü olduğuna göre 3-4 seneye tehlike altında diye haberlerini duymaya başlarız. İnsanoğlunun elinden hiçbirşey kurtulamıyor ne yazık ki.

Umarım olmaz tabii öyle birşey :)
original.jpg
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
29
Motosikleti
Forza 250
izlemesi bile heyecanlı bide gitmek ap ayrı birşey valla kıskandım adamı :D
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
"vay şerefsiz nası yarıdıryo yaş tahta köprüde..." demeye kalmadan yere yapıştı alex :)
nazar deymesin bende 8.000km lik motosiklet sürüş deneyimimde bir kez düştüm. oda ıslak tahta köprüdeydi :thumright ::stretche
 

thb

Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
154
bi ağaoğlu, bi de bu alex : )
yapınca oluyor kardeşim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst