KLE 500 Türkiye Grubu İznik Gezimiz( Video)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
geçtiğimiz haftasonu 3 KLE İznikte buluşup gezdik
Aksiyon kameramı da test etme imkanı buldum, işte videomuz
Videoda bazı yerler sıkıcı gelebilir,oraları atlarsınız, belli bi akışa göre yaptım
720 p çözünürlük izleyin

 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
çok güzel olmuş yusuf hocam, emeğine ve yüreğine sağlık,görüntü kaliteside 10 numara olmuş,anlaşılan yükseklerde kar erimemiş, diğer arkadaşlarada selam söyle, yüreğine sağlık ,saygılar...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Katılım
8 Ağu 2014
Mesajlar
151
burdakileri biliyorduk biz, ne zaman gitsek yer bulamıyoruz....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst