çok güzel olmuş yusuf hocam, emeğine ve yüreğine sağlık,görüntü kaliteside 10 numara olmuş,anlaşılan yükseklerde kar erimemiş, diğer arkadaşlarada selam söyle, yüreğine sağlık ,saygılar...
eline sağlık sondaki parçayı çok severim güzel yerler
köfteci yusuf orayada mı yer açmış.
burdakileri biliyorduk biz, ne zaman gitsek yer bulamıyoruz....