Kızları tavlama sanatı :D

Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
53
bu yazı bana kemal sunal ın bir filmi vardı onu hatırlattı kırk soruda kız tavlama santı idi sanırım kitabın adı ve kitabın sonunda garanti bile veriyordu.bu yazıyı kaydettim okuyup okuyup gülecem.adamların başka işi yok üşemmeyip oturup bu yazıyı yazmışlar
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
anaa benim kitabımdan alıntılar:queen:
korsana hayyyıırr:cherry:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
isocuğum,yine yapmışsın yapacağını.senin böyle şeylere ihtiyacın yok değil mi?sadece MT'ye bir faydan dokunsun diye açtın konuyu.
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
53
valla ben yazıyı okuyunca bir yerden sonra koptum gülmekten kalanı yarın okuyacağım tavsiye ederim
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
169
Yinede masa üstünde bi yerde saklayayaım dedim ne olur ne olmaz(aldatılırsam falan) ama kopyalayamadım isterseniz birde siz deneyn.(sağa tıkladığınızda.DEMEK KIZ TAVLAYACAN HA HAA) diye bi uyarı çıkıyor. yoksa benim bilgisayarda VİRÜS MÜ? VAR?:pale:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Arkadaşlar uzun ve komik bir şeymiş. :) İso paylaşım için sağol. Bu arada kaydedemiyen arkadaşlar sık kullanılanlara ekleye bilir :cherry:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Yinede masa üstünde bi yerde saklayayaım dedim ne olur ne olmaz(aldatılırsam falan) ama kopyalayamadım isterseniz birde siz deneyn.(sağa tıkladığınızda.DEMEK KIZ TAVLAYACAN HA HAA) diye bi uyarı çıkıyor. yoksa benim bilgisayarda VİRÜS MÜ? VAR?:pale:
Paşam ben kopyala dedim kopyaladı yaw..Hey gidi gençlik hey...Galiba bizden geçtiği içindir.. Nede olsa unu eledik,eleğimizi astık...Vız gelir tırıs gider misali..:p
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Bence kız tavlamak için bu kadar okuma olayına gerek yok biraz çene birazda espiri işi halleder sanırım tabi tavlanmak isteyen kızlar için geçerli.. :cherry:

diğerlerine ağzınızla kuş değil papağan yakalasanız fayda etmez :queen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Bence kız tavlamak için bu kadar okuma olayına gerek yok biraz çene birazda espiri işi halleder sanırım tabi tavlanmak isteyen kızlar için geçerli.. :cherry:

diğerlerine ağzınızla kuş değil papağan yakalasanız fayda etmez :queen:

ewt haklısın ben 300km ile gıden hayabusayı ağızımla yakaladım yıne fayda etmedı :salut:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi en çok güldüğüm yeri ,kız neyin var diye sorduğunda, kare as sende ne var :D diye cvp vermeyin diyo, gıcık alırlar yarıldım gülmekten:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
doktoğ buneeee:mrgreen: lan olin bırak bu işleriiii
anladın sen onuu:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tevellüt Eskidi Hatıralarla Yaşar Olduk:)

Bir taşra kasabasının kenar mahallesinde doğmuşum.Mahalleden tüm arkadaşlarım ilkokuldan sonra ya sanayie gitmiş,ya berber yanına filan çırak olarak.
17-18 filan olduğumuzda zanaate soyunan arkadaşlarımın elinde vazgeçilmez iki kitap vardı benim bile okumadığım.
"GARANTİLİ KIZ TAVLAMA SANATI",EN GÜZEL AŞK MEKTUPLARI"
Bi de kitapçılarda renkli mektup kağıtları vardı,ille de çizgili.Kenarı kalpli filan,ben
üzerinde Cupid olanları bile hatırlıyorum(% 99 u müslüman olan ülkede Yunan Tanrısı,vay anasını kimse farketmemiş).
Her kızın bi ufaklık akrabası olurdu mektup taşıyan.
Ahmaklar kitaptan aynen kopya mektup yazardı.Aynı kıza farklı delikanlılardan birebir aynı mektuplar gidermiş.
biraz akıllı olanlar karma mektup yaparlardı,şimdi kimi hocaların birbirlerinin kitaplarından arakladığı gibi.
Daha akıllı olanlar siparişle yazdırırdı okumuş olanlara.
akıllı olan direkt yazılırdı kendisi.
"Pardon bakar mısınız,sizinle tanışabilir miyiz aceba?"
hayır,niye ki?gibi sorularla afallamazdı.
"sizden çok hoşlandım filan işte"
aynen böyle.
"hayııııır,niye ki,napçam sizinla tanışıp ta"cevaplarını verenlerin yanında
"bilmemm kii" diyen biri elbet denk gelir bazen.
Kuytu ve pis bir pastanenin keciboynuzu tozundan mamul kakaolu pastası eşliğinde kola içmek ve" manitanın elini tutacağım" diye bin takla atmak ve
"olum inanmazsın, onbeş dakka el ele tutuştuk" demek için.
Hadise bu işte
Şimdi internet var millet akılı parasız satıyo.Alan yok.
çünkü ortalık teklif bile beklemeyen kız kaynıyo.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst