Kiz arkadasima yaptigim Harley bobber in resimleri

Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
Herkeze cok tesekurler :)

,

profesyonel çekim bunlar ışık filanda kulanılmış yoksa bu kadar net çıkacağını sanmıyorum çekimler güzel motorun yansımalarından bir kaç projektör olduğuda belli oluyor

hmmm . . . kimse para vermedi bana :) , yorumuzu iltifat olarak kabul ediyorum
tesekur ederim whampir19 :cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Sevgil Taşarslan,

Teşekkür etmişin saolasın ama projeyi yapan Angel dır.

İlgine teşekkürler


Bilgi için teşekkürler,ben böyle bir hatayı nasıl yaptığımı hatırlamıyorum..:cherry:

Projeyi Angel spear'ın olduğunu biliyorum fakat sanırım senden de güzel proje beklentimiz olduğundan senin adını yazdım..Konuyu güzel bağladım..:mrgreen:
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
124
Projeyi tümüyle izledim çok başarılı, eğer gerçek ise, çünkü bunu başarabilecek birisinin doğal kabiliyetle yada yeteneğiyle yapabileceğini düşünmüyorum, mühendis yada yıllarca motosiklet servisinde çalışmamış ise.
Ayrıca çok açık sözlüyümdür,

Fotoğrafların tamamiyle profesyonel çekim olduğunu kız arkadaşım dediğin bayanın ise tam anlamıyla manken yada fotomodel olduğunu düşünüyorum.

Ancak ben Racing seven ve kullanan birisi olarak ilk defa, nasıl yazılır bilmiyorum bir hurley konusuna baktım , bakmamdaki sebeb ise sanırım fotomodel bayanın kız arkadaşı olarak forumdakilere yedirmeyen çalışan bir uyanık diye düşünmem di, yada fotomodel olarak resimlerinizi çektiğin model bayandı ancak konunun devamı sürükleyici oldu.

Ama yinede hurley el yapımı olarak bu ise hakkında birşeyler öğrendim diyemem, daha öğrenilecek çok şey olduğunu düşünüyorum...

Ancak sen ya mühendis'sin yada bu işi daha önce biryerlerde yaptın çalışma ortamında tam anlamıyla bir servis gibi....

Neeyse güle güle binnn
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
Projeyi tümüyle izledim çok başarılı, eğer gerçek ise, çünkü bunu başarabilecek birisinin doğal kabiliyetle yada yeteneğiyle yapabileceğini düşünmüyorum, mühendis yada yıllarca motosiklet servisinde çalışmamış ise.
Ayrıca çok açık sözlüyümdür,

Fotoğrafların tamamiyle profesyonel çekim olduğunu kız arkadaşım dediğin bayanın ise tam anlamıyla manken yada fotomodel olduğunu düşünüyorum.

Ancak ben Racing seven ve kullanan birisi olarak ilk defa, nasıl yazılır bilmiyorum bir hurley konusuna baktım , bakmamdaki sebeb ise sanırım fotomodel bayanın kız arkadaşı olarak forumdakilere yedirmeyen çalışan bir uyanık diye düşünmem di, yada fotomodel olarak resimlerinizi çektiğin model bayandı ancak konunun devamı sürükleyici oldu.

Ama yinede hurley el yapımı olarak bu ise hakkında birşeyler öğrendim diyemem, daha öğrenilecek çok şey olduğunu düşünüyorum...

Ancak sen ya mühendis'sin yada bu işi daha önce biryerlerde yaptın çalışma ortamında tam anlamıyla bir servis gibi....

Neeyse güle güle binnn

Merhaba SERKANS

dusunce ve sorularinin hepsine cevap vermeye calisacagim.

* profesyonel = Bir işi kazanç sağlamak amacıyla yapan (kimse) meraklı, hevesli, amatör, özengen karşıtı (online sozlukden)

resimleri ben cekdim, simdiye kadar hic fotografcilikdan para kazanmadim.

kiz arkadasim pro manken/fotomodel.

ben endustri urunleri tasarimcisiyim, ve gecmisde marine (tekne/yelkenli) endustrisinde (ar/ge) calisdim,
bir kac tane klassik amerikan topladim, sanayilerde ustalarla surekli cay icdim.

su an faturalari odememi saglayan is ise insaat sektorunde hava kalitesi ile ilgili verdigim hizmetler. Pro insaatciyim yani.

daha once profosyonel olarak yaptigim diger isler ise kaykay ve dovmecilik. istanbulda caddede (selamicesmede) ilk kaykay parkini insa ettik yakin bir arkadasimla. istanbulun ilk iki dovme dukkanindan birini 90 larin basinda acdim, o dukkanda yillarca binlerce dovme yapildi,

almanyada ise binicilik (at) , aticilik (tufek) ve amator futbolcu olarak faliyette bulundum, hatta aticilikda bronz madalyam vardir :)

"Ama yinede hurley el yapımı olarak bu ise hakkında birşeyler öğrendim diyemem, daha öğrenilecek çok şey olduğunu düşünüyorum..." > burda ne dek istedin anlamadim.

calisma ortamim garajim yani evim. bu ortami yaratmak uzun yillar gerektirdi.
Benim iddam bir amator motorsiklet yapimcisinin bir profosyenel kadar kaliteli bir is cikarabilecegini gostermek, bunu ne kadar becerdim/beceremedim siz karar verirsiniz.

Uzun vadede her tasarimci (sanatci, zanaatci) gibi , yapimlarimim sevilmesini ve talep gormesini elbette istiyorum, tam profosyenel olabilmek icin hem cok caliskan, ufku genis, disiplinli ve iyi bir pazarlamaci olmak gerekir. O zaman sevdigin isden kazanc saglamaya baslarsin. (tabi bunlar benim fikirlerim, yaniliyor olabilirim)
Ben elimden geleni yapmaya calisacagim... insanin kendi gelecegini kendi belirledigine inaniyorum, bence kisi hayatta yaptiklarindan degil yapmadiklarindan pismanlik duymali.

Sevgiler,
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Projeni başından sonuna kadar yakından takip ettim yapım aşamasında da ''vay bee adamlara bak yapıyolar biz oturalım böyle boş boş'' diye içimden geçirmedim değil..
Tebrik ederim yeni çalışmalarını merakla bekliyorum eline koluna sevkine yüreğine sağlık...
Kız arkadaşın gerçekten çok şanslı altındaki aletin değerini bilsin..
Saygılar..

En son yaptığın açıklamada hayatın tozunu yuttuğun belli oluyor...Aynen yola devam...
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
124
Merhaba SERKANS

dusunce ve sorularinin hepsine cevap vermeye calisacagim.

* profesyonel = Bir işi kazanç sağlamak amacıyla yapan (kimse) meraklı, hevesli, amatör, özengen karşıtı (online sozlukden)

resimleri ben cekdim, simdiye kadar hic fotografcilikdan para kazanmadim.

kiz arkadasim pro manken/fotomodel.

ben endustri urunleri tasarimcisiyim, ve gecmisde marine (tekne/yelkenli) endustrisinde (ar/ge) calisdim,
bir kac tane klassik amerikan topladim, sanayilerde ustalarla surekli cay icdim.

su an faturalari odememi saglayan is ise insaat sektorunde hava kalitesi ile ilgili verdigim hizmetler. Pro insaatciyim yani.

daha once profosyonel olarak yaptigim diger isler ise kaykay ve dovmecilik. istanbulda caddede (selamicesmede) ilk kaykay parkini insa ettik yakin bir arkadasimla. istanbulun ilk iki dovme dukkanindan birini 90 larin basinda acdim, o dukkanda yillarca binlerce dovme yapildi,

almanyada ise binicilik (at) , aticilik (tufek) ve amator futbolcu olarak faliyette bulundum, hatta aticilikda bronz madalyam vardir :)

"Ama yinede hurley el yapımı olarak bu ise hakkında birşeyler öğrendim diyemem, daha öğrenilecek çok şey olduğunu düşünüyorum..." > burda ne dek istedin anlamadim.

calisma ortamim garajim yani evim. bu ortami yaratmak uzun yillar gerektirdi.
Benim iddam bir amator motorsiklet yapimcisinin bir profosyenel kadar kaliteli bir is cikarabilecegini gostermek, bunu ne kadar becerdim/beceremedim siz karar verirsiniz.

Uzun vadede her tasarimci (sanatci, zanaatci) gibi , yapimlarimim sevilmesini ve talep gormesini elbette istiyorum, tam profosyenel olabilmek icin hem cok caliskan, ufku genis, disiplinli ve iyi bir pazarlamaci olmak gerekir. O zaman sevdigin isden kazanc saglamaya baslarsin. (tabi bunlar benim fikirlerim, yaniliyor olabilirim)
Ben elimden geleni yapmaya calisacagim... insanin kendi gelecegini kendi belirledigine inaniyorum, bence kisi hayatta yaptiklarindan degil yapmadiklarindan pismanlik duymali.

Sevgiler,

Güzelmiş o zaman açıklama için tşkler..
Güzel çalışma ortamı yada garajın
Güzel motorsiklet,
Porsche sevmem ama oda güzel
güzel proje o halde, tebrikler...
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
Projeni başından sonuna kadar yakından takip ettim yapım aşamasında da ''vay bee adamlara bak yapıyolar biz oturalım böyle boş boş'' diye içimden geçirmedim değil..
Tebrik ederim yeni çalışmalarını merakla bekliyorum eline koluna sevkine yüreğine sağlık...
Kız arkadaşın gerçekten çok şanslı altındaki aletin değerini bilsin..
Saygılar..

En son yaptığın açıklamada hayatın tozunu yuttuğun belli oluyor...Aynen yola devam...

Güzelmiş o zaman açıklama için tşkler..
Güzel çalışma ortamı yada garajın
Güzel motorsiklet,
Porsche sevmem ama oda güzel
güzel proje o halde, tebrikler...

fotografları cok begendım gercekten orjınal modeller tesekkurler

Cok tesekur ederim arkadaslar :)
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
ilk medya foto cekimi

Dun ilk defa profosyenel iki firma "The Whip"in foto cekimlerini yaptilar, Biri Biltwell digeri Low Brow Customs, Cekimleri Four Aces Cycle'in atolyesinde gerceklesdi, resimler birkac yerde kullanilcak. Biri Chop Cult, 3-4 hafta sonra cikacakmis kamci, sizlere burdan haber veririm.
Simdilik kamera arkasi kendi cekdigim resimleri burda yayinliyorum.

flavqg.jpg


2b8djr.jpg


xcng1x.jpg


Goruldugu gibi on takimi degistirdim, bu uzerindeki orjinal 36-47 arasi harley knucklehead big twin springeri, springerin restorasyonunu proje topiginde http://www.motosiklet.net/forum/mt-...self]/62491-sportster-dan-bobber-projesi.html yayinliyacagim.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Yorumların bazılarında kedi-ciğer sendromu sezdim,olsun,böyle bir çalışma karşısında gayet normal :).Tekrar tebrikler;pro.fotolarıda burada görmekten mutlu olacağız.:cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Birinci sayfada vermiş olduğun fotoğraflardan bir kaçını dergilere eklemeleri bence güzel olur.Senin fotoğraflarında hakkını vermek gerek..Gelişmeler hakkında bilgi verdiğin için teşekkürler Angel spear :cat:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
sen bile bukadar güzel foto çekiyorsan bide prof. lar çektiğinde motor uzay mekiği kadar ilgi çekici olur diye düşünüyorum =) (bide daha kötü çekerlermiş,ozaman senin fotoları koyarlar dergiye =) )
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Hep hayalimdi, ABD de custom dizayn okullarına gidip, kendi markamı yaratmak çok uzaktayım bu hayalden şimdi, Banka müdürü olcaz diye uğraşıyoz :) Ama siz şanslısınız deneyiminiz ve eğitiminizle kendi markanızı yaratma şansına sahipsiniz, başarılarınızın devamını dilerim, umarım marka yolunda çok iyi yol alır ve bizi gururlandırırsınız :cat:
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
Umarım her ne yapıyorsan dünyada adından söz ettirir , nerden geldigini unutmaz , bir Türk olarakda bizleride gururlandırırsın . Başarılar ve bol şans
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst