kıyıköy SmirnouF-erraktan buluşması

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
13 temmuzda yaptığımız kısa koşu bi kıyıköy gezisi idi amacımız,,
4 motosiklet,1 taksi, 9 kişi koyulduk yola
Grnt031.jpg


yolda

Grnt001.jpg


cumartesi günü çıktık gece çadır kurduk..
Grnt020.jpg

gece 1 saat yağmurdan ıslanmış motorsikletlerimiz
Grnt021.jpg


gündüz ayanikola manastırı ziyaretimiz
Grnt029.jpg



gündüz deniz sahil kum derken SmirnouF (sinan) ve arkadaşlarına rastladık tanıştık
Grnt025.jpg


güzel bi arkadaşlık ortamı oldu inşallah devamı gelir...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
roadstar çok şık tam serseri harley-davidson işi duruyor onca motorun arasında :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Sinan senin alacagın olsun bir geldiginde gordum sonra yoksun :cyclopsan
yakalarsam sana sorarım ben bunun hesabını :)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
abi tabışmayı yazsaydınya :p ben yaziyim bari :)
cumartesi akşamı saat 9.30'a kadar kafamda deniz planı hiç yoktu taki eski üyelerimizden zydar (emre) ve gökhan çerkezköyden gelip bizi alana kadar .gece 11'de galzadık kıyıköy'e .gece 4 kişi arabada yattık . sabah kamp alanına indik , sağa sola bakıyoz ve karşıda bi motorcu grup gördük .çadırları toplayıp gidecekler ama BMW çalışmıyo :p bende uzaktan izliyom .BMW'yi yola kadar elde götürdüler . tam kamp alanından çıkarken aynı grubu gördük ve hala BMW ile uğraşıyolar . motorcu motorcuya her zaman yardım etmeli diye indim arabadan , kolay gelsin yardım edeyimmi dedim ve kafamı kaldırmamla karşımda fireblade_69(hakan usta)'u gördüm . sonra bu erol usta sanırım derken o beni önce tanıdı ve tanıştık :)

sinanıma iyi bakın rusyada çöp gibi olmuş :p resimler için teşekkürler :)
bu iyi halim :p
slmlar SİNAN a...
aleyküm selam
Sinan senin alacagın olsun bir geldiginde gordum sonra yoksun :cyclopsan
yakalarsam sana sorarım ben bunun hesabını :)

erhan abi , kusuruöa bakma ama çalışmaktan nete girmeye zaman kalmıyo . bu geldiğimden beri 2. defa nete girişim :pr::pr:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşler 18,pazar günü bende oradaydım,

kısmetse bu hafta yıne gelecegım,

tako var orada sandalcı,
iyi tanır beni,
sarıgölden tas aydının yeğeni derseniz istediğiniz bişiy olursa yardımcıu,da olur,

İnş Bir Gün Rastlaşırız Orada ;)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Lam bu spirnuf rusyada iyice tarzana dönmüş...... :queen: Ne o yemek yedirmiyolarmı sana?.....

Şimdi tam adını yakıştırdım sana BAKIMSIZ RUS TARZANI seniiiii....:queen::queen:
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
282
....:) Güzel bir ,birliktelik olmuş:cat: Tekerinize sağlık ,paylaşım için teşekkürler....:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst