motora böyle binilir,kim ne derse desin.motosiklete kasksız korumasız cool binilir.Ben kendimi sevdiğim için korumalıyım full ama bu aletin tadı böyle çıkar kıvançda tadını almış.Hiç laga luga yapmaya gerek yok.Motosiklet özgürlükl aracıdır.
kask takmamanın nesi özgurluk. adam motosikleti olmayan motosiklet tutkunlarına kötü örnek oluyor. siz siz olun kasksız binmeyin mtora. kask candır. (motor bi tutkudur.)motora böyle binilir,kim ne derse desin.motosiklete kasksız korumasız cool binilir.Ben kendimi sevdiğim için korumalıyım full ama bu aletin tadı böyle çıkar kıvançda tadını almış.Hiç laga luga yapmaya gerek yok.Motosiklet özgürlükl aracıdır.