Kıvanç Tatlıtuğ Yeni Motosikletinde Kasksız Görüntülendi

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Sadece 25,000 liralık motorcukmu.. pis fakir..
 
Katılım
22 Kas 2004
Mesajlar
386
Kıvanç motoru sıfır aldı ikinci el değil resimlerde plaka olmadığını görürsünüz. Paparazzilerin standart asparagas haberleri.Sıfır fiyatı aksesuarsız 16000 euro civarı. motosiklette eksoz , açık hava filtresi ve aksesuar vardı ki sanırım 2000-3000 euro da onlar tutar. tamamen sallama haber.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
motora böyle binilir,kim ne derse desin.motosiklete kasksız korumasız cool binilir.Ben kendimi sevdiğim için korumalıyım full ama bu aletin tadı böyle çıkar kıvançda tadını almış.Hiç laga luga yapmaya gerek yok.Motosiklet özgürlükl aracıdır.

laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga laga luga .................
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
204
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:))))))))))))))
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
ben adamin kask takip takmamasindan ziyade konuyu acan yonetici arkadasin konuyu 3 sefer ard arda yazmasini kil kaptim..abi niye vaktimizi caliyorsun..simdi ben de senin yaptiginin aynisini yapsam ayni konuyu 3 sefer ard arda acsam bana uyari yollarsin hemen..ayni boyle yapmissin bak ..


ben adamin kask takip takmamasindan ziyade konuyu acan yonetici arkadasin konuyu 3 sefer ard arda yazmasini kil kaptim..abi niye vaktimizi caliyorsun..simdi ben de senin yaptiginin aynisini yapsam ayni konuyu 3 sefer ard arda acsam bana uyari yollarsin hemen..ayni boyle yapmissin bak ..


ben adamin kask takip takmamasindan ziyade konuyu acan yonetici arkadasin konuyu 3 sefer ard arda yazmasini kil kaptim..abi niye vaktimizi caliyorsun..simdi ben de senin yaptiginin aynisini yapsam ayni konuyu 3 sefer ard arda acsam bana uyari yollarsin hemen..ayni boyle yapmissin bak ..
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
148
Kazalarda başından yaralanma riskini ciddi ölçüde düşürmek isteyen kaskını taksın, kask takmanın motosiklet sürme keyfini baltaladığını düşünen de takmasın. İnsanlar bi fırsatını bulunca elin oğlunu/kızını nası azarlıyo nası savunuyo öyle ya)) Benim de "Bu kadar hassas isen bedenini koruma konusunda, binme motosiklete" diyesim geliyor. Bende kasksız marş basmaz, takmayanı da hor görmem.
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
kask sadece kaza yapma ihtimaline karşı degil surata carpabilecek bi cok ucan canlıyı bertaraf etme görevide görüyor sonucta. bende mi bi gariplik var anlamadım acık kask veya kasksız nasıl dolasıyor bu insanlar benim suratıma carpan yaratıklar kaskın cmaını catlatıcak cinsten oluyo genelde...
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
128
IMG_0805.JPG


IMG_0801.JPG
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
70
motora böyle binilir,kim ne derse desin.motosiklete kasksız korumasız cool binilir.Ben kendimi sevdiğim için korumalıyım full ama bu aletin tadı böyle çıkar kıvançda tadını almış.Hiç laga luga yapmaya gerek yok.Motosiklet özgürlükl aracıdır.
kask takmamanın nesi özgurluk. adam motosikleti olmayan motosiklet tutkunlarına kötü örnek oluyor. siz siz olun kasksız binmeyin mtora. kask candır. (motor bi tutkudur.)
 
Katılım
17 May 2013
Mesajlar
2
Siz kask takıp takmamayı tartışa durun, o motorun aynaları ne güzelmiş arkadaş..!
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
kardeş senin yorumu okurken şu kısmı tv deki bir reklamla aynı anda soyledik.görünen koy kılavuz istemez ""bu kadar da tesadüf olmaz ya
 

krd

Katılım
9 May 2010
Mesajlar
274
Adam ne yapsa yakışıyor , kask taksın takmasın seni geren ne?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst