Kısmetde CBF varmış :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
waaaaaaaaaaaaaayyy emunn abiiimm hayırlıı olsunn almısın cbf =))=))=)):p:p hayırlı ugurlu olsun tekerın düz bassın :p:p:p=)):rendeer: kazasız belasız sürüşler inşallah sana ve hepimize....
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
işten şimdi çıkıyorum istersen geliyim çarşıya :cherry: ayrıca şu telefon numaranın geri kalan kısmınıda ver artık bugün cuma :mrgreen:

yaz emincim .. 0900 910 19 91 arabeniii araabanrevenii :queen::queen: msn varmı ..şşt msn e gelsene .. pişşt yakışıklı uuob ((:) msn varmı..:queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
waaaaaaaaaaaaaayyy emunn abiiimm hayırlıı olsunn almısın cbf =))=))=)):p:p hayırlı ugurlu olsun tekerın düz bassın :p:p:p=)):rendeer: kazasız belasız sürüşler inşallah sana ve hepimize....
sağolasın taylocum:rendeer: amin cümlemize :cat:
yaz emincim .. 0900 910 19 91 arabeniii araabanrevenii :queen::queen: msn varmı ..şşt msn e gelsene .. pişşt yakışıklı uuob ((:) msn varmı..:queen::queen:
0900 910 19 91 ya kanka, bu numarayı aradım bayan gibi konuşan bi abi açtı telefonu jesse çıktı dedi :mrgreen: sana emesen memesen yok, korktum şimdi :cherry:
Harbi doğru söyledin.. Fıkrasız kalalımda aklımız bi başımıza gelsin artık yaa.. Akıl kalmadı sayende :mrgreen:
muhahaha o zaman ara sıra gelinde size akıl vereyim :queen:
evet o benim benim :queen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
hayırlı olsun :rendeer:

Allah kaza bela vermesin:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
cbf 150 hayırlı olsun allah kaza bela vemresin,
iyi seçim yapmışsın,
ya ben bu plakayı bi yerden gördüm gibi,bende gaziosmanpaşa dayım,ama nerde görmüşüm acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
emünnnnnnnnnnnnn hayırlı olsunnnnnnnnnnnnnn :rendeer:
sağolasın abicim delümavülüm :rendeer:
hayırlı olsun :rendeer:

Allah kaza bela vermesin:cat:
tuğpercim sağolasın kardeşim :rendeer: cbr a niyet cbf e kısmet ama kesinlikle pişman değilim hakkaten çok güzel bir makinaymış, kendimin olunca daha iyi inceleme fırsatım oldu :wiinkk:
cbf 150 hayırlı olsun allah kaza bela vemresin,
iyi seçim yapmışsın,
ya ben bu plakayı bi yerden gördüm gibi,bende gaziosmanpaşa dayım,ama nerde görmüşüm acaba?
teşekkür ederim amin cümlemize :rendeer: doğrudur görmüşsünüzdür istanbul küçük :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bahtsız emin motor alır çölde kar yağar...:pşansına havalar düdütto düdütto galiba...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
hayırlııı olsunnnn eminnnnnnnnnn
walla sanada ne yakışmışşşş artık vıınnnnnn geçersin yanımızdan yeşilll yeşillll :cat:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Emincim yeni haberim oldu malum:)
Hayırlı olsun...
Oh kavuştun hadi iyisin:)

teşekkür ederim tuğçecik apticim:rendeer: daha iyisi senin olsun inşallah, dediğim gibi antreman için bi motorun daha oldu:wiinkk: hadi bakalım darısı başına :cherry:

hayırlııı olsunnnn eminnnnnnnnnn
walla sanada ne yakışmışşşş artık vıınnnnnn geçersin yanımızdan yeşilll yeşillll :cat:

sağolasın abicim:rendeer: daha iyilerinide Allah sana nasip etsin, vınnnn da kelime mi? yanından tekerle geçicem tekerle :p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
hayırlı olsun emin abi cbr cbr dedin sonunda cbf aldın o içine sindi demekki
allah kaza bela ceza vermesin...
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
eEee iş güç kovalar oldum ben,
zor asistanlık işleri:bounce:

Emin evet sen motoru bizim buraya park et ben söliyim öğretecek iki tipitip var himen provalarda başlayalım... Sağolasın:cherry::rendeer:
tmm tuçi anlaştık :wiinkk: o tipitipleri bende tanıyorum heralde, aslında bende onlardan ders alsam hiç fena olmaz :cherry: park etmesine ederimde sen geldiğinde yerinde bulabilirmisin bilemem :mrgreen:
hayırlı olsun emin abi cbr cbr dedin sonunda cbf aldın o içine sindi demekki
allah kaza bela ceza vermesin...
Allah razı olsun kardeşim ya:rendeer: aynen dediğin gibi oldu, cbr ın parça fiyatıyla uğraşamazdım çünkü, hem cbf te kullananlardan gördüğüm kadarıyla çok çok kaliteli bir motor.
hayırlı olsun......... .
teşekkür ederim sağolun :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Doğrusu= Kısmette
Yanlış= Kısmetde

Sert ünsüzle(T sert ünsüzlerdendir) bitiyor ise yanına yine bi sert ünsüz gelir (D yumuşak ünsüzlerimizdendir)..

:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst