Kısmetde CBF varmış :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Hayırlı Olsun Emincim..

Sonunda karar verebildin yani..

Kazasız sürüşler..


ümitim kardeşim sağolasın:rendeer: bana en az sorun çıkartacak, kazada, bakımda, parça değişiminde cebi zorlamayacak bi model olsun istiyordum, ibre cbf ten yana oldu, birde denk gelince aldım gitti :)

yaw işlerinden dolayı gelmemis bizim zor biras ama sen gel ağırlarıs seni :wiinkk::wiinkk:

tmm o zaman ben ziyaret ederim sizi inşallah :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emin nasıl motor memnunmusun :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Emin kardesim ilk izlenimlerin ne yonde? Bizi aydinlatirsan sevinirim.
:)
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
ya:((emincim herkez cay pasta istiyor doğruda söylüyorlar.
amma velaykim bizim adetlerimizdede görücüye giderkene
hediye götürürler eksiğini belirtirsen iyi olur kanımca
mont.kask.eldiven.bagajcantası.vs eksiklerini sıralada
vatandaşlar görsün :((((((((((((((((((
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
emin nasıl motor memnunmusun :)
memnunum ibrahim abi çok şükür bi sıkıntım yok :) yanlız 280 290 dan sonra rüzgar sürüşü zorlaştırıyo :p
Emin kardesim ilk izlenimlerin ne yonde? Bizi aydinlatirsan sevinirim.
:)
tamercim görünüş itibariyle güzel bir motor, iri duruyor, ayrıca 85 kilo ben ve yüzbilmem kaç kilo metehandrosu dik yokuşlarda zorlanmadan götürüyor bu alet, yani 150 cc diye yokuşta bayar veya 2 kişi binilmez diye düşünmesin kimse, kalitesi zaten ortada, sandığımdan çok daha güzelmiş tavsiye ederim

ya:((emincim herkez cay pasta istiyor doğruda söylüyorlar.
amma velaykim bizim adetlerimizdede görücüye giderkene
hediye götürürler eksiğini belirtirsen iyi olur kanımca
mont.kask.eldiven.bagajcantası.vs eksiklerini sıralada
vatandaşlar görsün :((((((((((((((((((
abi ekipmanlar konusunda eksik bişeyim yok sayılır, sadece param kalmadı :mrgreen: sizin adetler iyiymiş abi tek sen gelsen yeter bana :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
evet arkadaşlar emin arkadaşımızın temmuz ayındaki motorun vergisi için bi yardım toplansın:) önündeki yaz boyunca deposu boş kalmıcak şekilde sürekli her bulusmada yardımlarınızla fulllensin depo :) abi varmı başka ihtiyacın çekinmeden söle bi hesap numarasıda açalım sana dier mt gruplarındanda bişiler toplarız sana =))))))))))
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
her çeşit sahlep bulunur sen gel :wiinkk:

cinsiyet ayrımı böle mi yapılıyoo artık herüüff düü garuuyduu :queen::queen::queen:
Biz ayırırız cinsiyeti herüfümle...

Herüüüüff gel soğanları soy benim gözüm yaşarıyo:cherry:

ya:((emincim herkez cay pasta istiyor doğruda söylüyorlar.
amma velaykim bizim adetlerimizdede görücüye giderkene
hediye götürürler eksiğini belirtirsen iyi olur kanımca
mont.kask.eldiven.bagajcantası.vs eksiklerini sıralada
vatandaşlar görsün :((((((((((((((((((

Vallaa ben ıslatma buluşması yaptım o kadar kişi geldi bi tane motosiklet maketi hediye oldu.. Gelenlerin isimleri ve resimleri mevcuttur.. Borcunuzu hemen ödemeniz sağlığınız açısından hayırlı olacaktır :queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
evet arkadaşlar emin arkadaşımızın temmuz ayındaki motorun vergisi için bi yardım toplansın:) önündeki yaz boyunca deposu boş kalmıcak şekilde sürekli her bulusmada yardımlarınızla fulllensin depo :) abi varmı başka ihtiyacın çekinmeden söle bi hesap numarasıda açalım sana dier mt gruplarındanda bişiler toplarız sana =))))))))))

Allah razı olsun ya, bana bu iyiliği yaparmısınız he? hiç sormayacaksınız sanmıştım :p hesabım var bissürü zaten açtırmaya gerenk yok :mrgreen:

Vallaa ben ıslatma buluşması yaptım o kadar kişi geldi bi tane motosiklet maketi hediye oldu.. Gelenlerin isimleri ve resimleri mevcuttur.. Borcunuzu hemen ödemeniz sağlığınız açısından hayırlı olacaktır :queen:

motosiklet maketimi :) gerçeğini aldıktan sonra maketine ne lüzum vardıki :mrgreen: bide tehdit ediyosun hiç yakıştıramadım:farao: ben bişey istemiyorum canım, sadece arai kask ve daniese deri mont ile gelmezseniz küserim :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Allah razı olsun ya, bana bu iyiliği yaparmısınız he? hiç sormayacaksınız sanmıştım :p hesabım var bissürü zaten açtırmaya gerenk yok :mrgreen:



motosiklet maketimi :) gerçeğini aldıktan sonra maketine ne lüzum vardıki :mrgreen: bide tehdit ediyosun hiç yakıştıramadım:farao: ben bişey istemiyorum canım, sadece arai kask ve daniese deri mont ile gelmezseniz küserim :cherry:

Senin bize küsmen bizim hakkımızda hayırlı bişiy :queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
kanka yarın al gelde bi sesini duyalım bizim orda (:) bide su tutarız sevabına
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst