Kısmetde CBF varmış :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
m ünnn
olüm öle bujim ateşledi bujim bilmem naaptı demekle olmuyo bu iş
sen bi küfteyle kandırcaanımı sandın:p
haftaya havalar düzelio, bu haftaki buluşmada yaalan olur hava muhalefetinden dolayı..
haftaya çaylar sendeni pastalar bizden:cherry:

Çay pastadan daha pahalıya geliyo benden söylemesi :queen:
Tecrübe konuşuyo burda (80 ytl):salut:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
emincim allah kazadan belaladan uzak tutar inşallah.
kara yılan gibi maşşallah rengide çok güzel
senin adına sevindim.inan not.bir gözün herzaman
aynada olsun bu tavsiyemi sakın unutma faydasını göreceksin
iyi sürüşler sy...r.hakan
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
emincim allah kazadan belaladan uzak tutar inşallah.
kara yılan gibi maşşallah rengide çok güzel
senin adına sevindim.inan not.bir gözün herzaman
aynada olsun bu tavsiyemi sakın unutma faydasını göreceksin
iyi sürüşler sy...r.hakan

teşekkür ederim abicim :rendeer:amin sağolasın, tavsiyelerini küpe yapıcam kulağıma :wiinkk: burnumada piyırsing :mrgreen:

Vallaa rüşvetle susuyorum ben :p

Karnım aç gelirim ona göre :queen:

tmm aç gel 80 ytl lik yemek yiyicek halin yok nasıl olsa :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ooo hayırlı uğurlu olsun emin cim :mrgreen: Allah kaza bela vermesin.hepimize süpriz oldu vallahi.ben senin motosiklet kullandığını bilmiyodum.artık buluşmalara motorunla bekliyoruz:cat:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ooo hayırlı uğurlu olsun emin cim :mrgreen: Allah kaza bela vermesin.hepimize süpriz oldu vallahi.ben senin motosiklet kullandığını bilmiyodum.artık buluşmalara motorunla bekliyoruz:cat:

çok sağolasın önercim :rendeer: amin cümlemize, kullanabildiğimi bende bilmiyodum zaten sağolsun beni NGK keşfetti :p söz vermiyim gelmeye çalışıcam :mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
tmm gelin bizim eve koyarız semaveri ortaya ohh, bundan iyisi 1250 km. de 2008 model honda cbf :mrgreen:

sema kim abi, ne verio:queen:
Çay pastadan daha pahalıya geliyo benden söylemesi :queen:
Tecrübe konuşuyo burda (80 ytl):salut:
kısım sende sorun, biz herkese bi ülker pek alırız, 30 kişi olsa 15 lira yapar, hepsini yan yana koyunca oldu sana pasta:cherry:
çok sağolasın önercim :rendeer: amin cümlemize, kullanabildiğimi bende bilmiyodum zaten sağolsun beni NGK keşfetti :p söz vermiyim gelmeye çalışıcam :mrgreen:

efet, M üne zorla motürüne bindirdim, gidip gelebiliyomuş, keşfetmiş olduk:p
tabiki trafiğe kapalı tükkan önünde:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
sema kim abi, ne verio:queen:

kısım sende sorun, biz herkese bi ülker pek alırız, 30 kişi olsa 15 lira yapar, hepsini yan yana koyunca oldu sana pasta:cherry:


efet, M üne zorla motürüne bindirdim, gidip gelebiliyomuş, keşfetmiş olduk:p
tabiki trafiğe kapalı tükkan önünde:mrgreen:

Sensin kısım edepsüüüsss :p
Yaa bende çay pahalı pastadan dedim sorun nerde :cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ya bende çaylar ucuza gelir pasta pahalı olur sanmıştım asıl ben yanlış anlamışım :mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
oyy oyy oyy :) emün abey nie en son benim haberim oluo :p
Abim senin adına çok sevindim, hayırlı uğurlu olsun inşallah :)
Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim :rendeer:

Islatma Buluşması Ayarlarsın artık Dophane'de :p :p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
teşekkür ederim halukcum daha iyisi senin olur inşallah, amin cümlemize, ıslatma buluşmasına gerek yok herkes evde kendini ıslatsın bende masrafa girmemiş olayım böylece :mrgreen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tmm o zaman sözüm olsun bi gün gelicem inşallah :wiinkk: çikolatalı demiştik dimi :cherry:

her çeşit sahlep bulunur sen gel :wiinkk:

hmm, ben pasta anlamışım, hem ben kısım mıyım, herüfüüüm ben:queen:

:queen: :queen::queen:

Bende kısım deilim ozaman garuyum :queen::queen::queen:

. :queen::queen: :queen:

cinsiyet ayrımı böle mi yapılıyoo artık herüüff düü garuuyduu :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Hayırlı Olsun Emincim..

Sonunda karar verebildin yani..

Kazasız sürüşler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst