Kısmetde CBF varmış :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düzelirse sorun yok o zaman:p yanlız dediğin doğru sizin payınızı nasıl yapıcaz? lahmacun kargoya verilir mi acaba:mrgreen:

yaw ne kargoya vercen biz istanbuldan misafir ağırlamaya alıştık gel sen bise lahmacun ısmarla bis de sana sahlep ısmarlarız :wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
OOOOOO Emin abi hayırlı uğurlu ola :rendeer:
sağolasın kardeşim daha iyisi senin olsun:wiinkk:
EE artık Emun abım Tum MtYe yemek ısmarlarsın :queen: İST mt VE KOmsu İl mt lerı duyuru 23 subatta emun abı herkeze söyle bir ziyafet veriyir koşun yetişin Emun abım sneın motorun parasını gecer ama değer Ahanda soyle bır sofra

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
tabi selçukcum tabi, burası neresi? 7 yıldızlı riskos hotel mi abey? :mrgreen:
yaw ne kargoya vercen biz istanbuldan misafir ağırlamaya alıştık gel sen bise lahmacun ısmarla bis de sana sahlep ısmarlarız :wiinkk::wiinkk:

tmm o zaman sözüm olsun bi gün gelicem inşallah :wiinkk: çikolatalı demiştik dimi :cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
darısı başıma ben alıcam cbf 150 kısmetse
amin adaşım daha iyisi senin olur inşallah:rendeer:
hayırlı olsun emın abı darısı bızım basımıza:)
sağolasın kardeşim amin :rendeer:
Çok fazla iyisin de gözüm yok ama Aminnnnnnnnnn demeden de geçemeyeceğim :cherry:
inşallah :)
hayırlı olsun.. güle güle bin.. :rendeer:
teşekkür ederim çok sağolasın:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Vayy Emün'üm valla senin adına çok ama çok sevindim hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin.
Honda hayat artıkın Emündee :flower::flower::flower:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Hayırlı olsun. Güle güle kullan motorunu. :cat:
teşekkür ederim yılmaz sağolasın :rendeer:
Vayy Emün'üm valla senin adına çok ama çok sevindim hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin.
Honda hayat artıkın Emündee :flower::flower::flower:
sağolasın abicim çok teşekkür ederim :rendeer: amin cümlemize.
hayırlı uğurlu olsun kanka tekerin düz bassın
çok teşekkür ederim isocum :rendeer: Rabbim kaza bela göstermesin hiçbirimize.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güççük eminn güççük eminnn motörünnn neredee...:p


ula harbi motorun nerde...elalemin tükanlarında...olmadıı eminnn..olmadı...
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
emin kardeşim tekrardan hayırlı olsun.
kuyruğa gelince=yeni makina alınca kuyruğuda eyriymiş derler bi tepsi baklavayı koparmadan o kuyruk düzelmez:queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
emin kardeşim tekrardan hayırlı olsun.
kuyruğa gelince=yeni makina alınca kuyruğuda eyriymiş derler bi tepsi baklavayı koparmadan o kuyruk düzelmez:queen:

tekrar teşekkür ederim, galiba Adana da adet böyle ayşegül de yemek ve çay ile düzelir demiş:mrgreen: neyse katlanıcaz artık napalım :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
m ünnn
olüm öle bujim ateşledi bujim bilmem naaptı demekle olmuyo bu iş
sen bi küfteyle kandırcaanımı sandın:p
haftaya havalar düzelio, bu haftaki buluşmada yaalan olur hava muhalefetinden dolayı..
haftaya çaylar sendeni pastalar bizden:cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
m ünnn
olüm öle bujim ateşledi bujim bilmem naaptı demekle olmuyo bu iş
sen bi küfteyle kandırcaanımı sandın:p
haftaya havalar düzelio, bu haftaki buluşmada yaalan olur hava muhalefetinden dolayı..
haftaya çaylar sendeni pastalar bizden:cherry:

tmm gelin bizim eve koyarız semaveri ortaya ohh, bundan iyisi 1250 km. de 2008 model honda cbf :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst