Kısmetde CBF varmış :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Emin hayırlı olsun paşam be..:rendeer:
Valla yeni gördüm bak...
Allah kaza bela vermesin..
Allah seni sevdiklerine bağışlasın..
Tekerin yere düz bassın..
Gülegüle tekere gelesin..
Allah nazardan saklasın..
Motorun benzinsiz gün görmesin..
Trafik polisiyle işin olmaya..:p
Ceza yemeyesin..:p


.
Daha sayayım mı paşam..:wiinkk:

Vallahi çok sevindim yaw..:rendeer: :rendeer:Ben nasıl görmedim bu topici hayret..:pr:

.
Bu arada emeği geçen tüm arkadaşlarıma sevgiler..:cat:
Allah onlarıda sevdiklerine bağışlasın..:rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın kardeş. hayırlı olsun diyorum ve en yakın zamanda ıslatalım şunu :D
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
emi hayırlı olsun güle güle kullan,cezasız sürüşler:p buluşmada görürüz artık.benim çay normal olsun.


arkadaşta başkasının motoruyla hava atıyo



bana salça olmasanız olmaz dimi:p
ne istiinüz benden yaff, ümmet aga alırım anahtarını:p
napim makinayı görünce dayanamadım bi 300 yaptım geldim:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
wow siteye girmeyeli neler olmus neler :) hayırlı ugurlu olsun emin abi kazasız surusler dılerım :rendeer: ama motosikletin rengını beyenmedım YEŞİL olsa daha iyi olurdu :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448



niçınn niçınn niçınn boğazlıı kazakk...Gökhan abi yapma bunu banaaa...

ahanda biride burda..
tyeker teker gelin ölümmm:)
sen deilmiydin şilede beni kenara çekip boğazlı kazağın ne kadar sexi olduğunu söleyen, soorada bizim vat69 grubu duydu die bbeni afişe etmeyin abi, ben çoluk çocuk sahabıyım die ağlayan:queen:
dökerim foyalarını metöhöfötö:cherry:


bu arada M-in yeşiloülu kardeşim
hayırlı uğırlu olsun motorun güle güle kullan,
ne kadar üstünden kamyon geçmiş olsada, dana önce 3 sefer kol çıkarmış olsada aldın motoru :p ii iteledim sana:queen:

şaka şemal bi yana Allah güzel günlerde binmeyi nasib etsin, umarım binlerce kilometreler yaparsınız bi arada taaki 600f ini alana kadar:cat::cat::rendeer:

wow siteye girmeyeli neler olmus neler :) hayırlı ugurlu olsun emin abi kazasız surusler dılerım :rendeer: ama motosikletin rengını beyenmedım YEŞİL olsa daha iyi olurdu :queen:

renigi Yeşil deil ama
YEŞİL KUAFÖR den aldı motürü:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
bu arada bende gazi osman paşadayım motorun için sana tek tavsiyem gazi osman pada MOTO-R zeki ustaya git mass plazanın tam karşısı ;)
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
güzel bir seçim yapmışsın, güle güle kullan, kazasız belasız inş.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız, belasız, arızasız kullanırsın inşallah.:wiinkk:
metokekosu, sonunda seni de zehirlemiş. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kardeş, güle güle kullan,
kaça aldın sorması ayıp.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ula M inn... Hayırlı olsun sonunda cüssene göre bi motor almışsın :)
Vallaa bu film yalan olur diyodum ama kuzu sayesinde film hayata geçirilmiş :)
Güle güle bin tekerin düz bassın.. :rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı uğurlu olsun...kazasız belasız kullanasın inşallah...sanırım CBR isitiyodun ama sürüş pozisyonu ve yedek parça fiyatları olarak CBF seni çok daha rahat ettirecektir...:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ahanda biride burda..
tyeker teker gelin ölümmm:)
sen deilmiydin şilede beni kenara çekip boğazlı kazağın ne kadar sexi olduğunu söleyen, soorada bizim vat69 grubu duydu die bbeni afişe etmeyin abi, ben çoluk çocuk sahabıyım die ağlayan:queen:
dökerim foyalarını metöhöfötö:cherry:


:


sana takılmadan tadı olmuyor forumun paşam...kimmiş o boğazlı kazağına laf eden densiz denyo...:pbi sana yakışır...yazın giymede...:pale:

Hayırlı uğurlu olsun, kazasız, belasız, arızasız kullanırsın inşallah.:wiinkk:
metokekosu, sonunda seni de zehirlemiş. :mrgreen:

olm aklın mantığın yolu pir...:bounce:altındaki pembiş seleli motörden utandın sele değiştirdin dimi caretta caretta...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler :cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
allah allah tesadüfe bak sevgililer günü hediyesi gibi olmuş:mrgreen:


M in hayırlı olsun:rendeer::rendeer::rendeer:

artıkın gezilerde enfazla bir kişinin çıldırmasına sebeb olursun:queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Sevgiili emin nihayet senide motorize yaptılar sonunda eh hayırlı olsun tekerin dğz bassın yolun ve farın açık olsun,kaskın olsun,koruma ve A2 olsun olsunda CBF olsun darısıda olmayanların olsun
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. :)
Allah kaza bela vermesin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst